Svar

frigivne points i bland selv?

Jeg har haft 3-puls og tv2 News via bland selv.

Men har kun fået frigivet 1 point, nu da de ligger i grundpakken. Skulle man ikke have fået 2 points frigivet? Nogen der har været ude for det samme?

icon

Bedste svar af Radiomanden 14 January 2022, 17:30

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du TV2 Play.?

Ja, den har jeg også valgt i bland selv

Omdømme 6
Badge +5

Hej jeg har også fået frigivet et Point, Er også TV2 Plus,

Uden at kloge mig tænker jeg det skyldes at TV2 News.

Har været flytte engang før fra Bland Selv. og den gang blev frigivet et ponit. Men som Radiomanden nævner at gøre med TV2 Play,

Men det ved youSee givet mere, om sammenhængen. De kan fanges her. https://www.facebook.com/youseedanmark

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Det har nemlig med det at gøre, det her You See svaret på i et spørgsmål på deres FB side, kan ikke huske det korrekte svar, men det har at gøre med at der ligeledes haves TV2 play.

Hej lordfynbo

Kan du evt. Huske hvor News blev flyttet hen, for det er da først nu den er flyttet til grundpakken?

Og jeg har kun grundpakken plus mine bland selv points.

Omdømme 7
Badge +7

Den er at finde på plads 8. Har du egen placering så kan den ligge andet sted.

Radiomand

Vil det sige, at hvis jeg ikke havde valgt tv2 Play, så ville jeg have fået 1 point frigivet for News?

Omdømme 6
Badge +5

Hej lordfynbo

Kan du evt. Huske hvor News blev flyttet hen, for det er da først nu den er flyttet til grundpakken?

Og jeg har kun grundpakken plus mine bland selv points.

Radiomanden næver noget rigtigt noget her, Nemlig TV2 Play. :relaxed:

Jeg kan huske at jeg vælgte TV2 Play og jeg mener så at TV2 News lå i Bland Selv, 

Og jeg fik frigviet et point. men TV2 News Kom ikke i Grundpakken, Den gang.

Omdømme 7
Badge +7

Som skrevet, så husker jeg ikke hvad der precis blev svaret, men de 2 ting har med hinanden at gøre.

Aah, i har en pointe, det kan faktisk godt være at der blev frigivet 1 point dengang jeg valgte tv2 Play, for der havde jeg allerede News.

Så giver det jo mening.

Tak til jer begge.

Omdømme 6
Badge +5

Aah, i har en pointe, det kan faktisk godt være at der blev frigivet 1 point dengang jeg valgte tv2 Play, for der havde jeg allerede News.

Så giver det jo mening.

Tak til jer begge.

Ja jeg skulle også lige tænke, Men jeg husker det sådan,  Så tænker der kun gives point.

I denne omgang for TV3 Plus,  Ja præcis TV2 News lå dengang i Bland Selv.

God aften. Og det var da så lidt. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +7

Det har nemlig med det at gøre, det her You See svaret på i et spørgsmål på deres FB side, kan ikke huske det korrekte svar, men det har at gøre med at der ligeledes haves TV2 play.

Hej Alle 

Jeg har markeret bedste svar her. 

Der kan ikke haves TV 2 News som Bland Selv kanal, når TV 2 PLAY haves, derfor er det kun 1 point der frigives. Ligeledes den anden vej rundt, som beskrevet i tråden. 

Derfor får Radiomanden bedste svar i denne tråd:relaxed:

Besvar