Svar

Flere kanaler mangler signal.

Jeg har en HUMAX 4000 tilsluttet coax kabel direkte fra installationen på loftet, - altså ikke noget vægstik, og med “Bland Selv” abonnement. For 3-4 dage siden begyndte flere kanaler at blive dårlige med tydelig pixelering . I går var kanalerne så helt forsvundet. Når jeg under indstillinger checker signalet på disse kanaler, viser den 0 %, - faktisk viser den 0 på alle parametre, bortset fra frekvensen. Det drejer sig om kanalerne TV2, 3, TV2 Charlie samt TV2 Info.

Alle andre kanaler viser signalkvalitet 100%. 

Jeg har desuden en Panasonic optager med YouSee kort, tilsluttet via splitter på kablet, og der er problemet det samme. Jeg har naturligvis prøvet at fjerne splitteren og sætte hovedkablet direkte i både Humax, Panasonic og fjernsynet, men det ændrer ikke noget. 

Håber nogen har en idé.

icon

Bedste svar af Radiomanden 22 marts 2020, 16:42

Når det er samme resultat på alle enheder, så kan det kun være en fejl med signalet, så der må ske en fejlmelding, der kan ringes til teknisk support frem til 20:00.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når det er samme resultat på alle enheder, så kan det kun være en fejl med signalet, så der må ske en fejlmelding, der kan ringes til teknisk support frem til 20:00.

Fejlmeldte til YouSee i går morges. Tekniker ankom kl. 1330 og kl. 1400 var problemet løst. Det var grundpakkefiltret, i skabet ude på vejen, der var kaput.

Super service fra YouSee.

Besvar