Fjerne kanaler
Tænker bare at det kan så meget??
Vi her i familien ser feks. ikke TV3, Kanal 5, diverse pauseskærme, kanaler der kun viser jeres logo?, ,ens kanaler som vises flere steder?
På forhånd tak
Jens
Men de vil åbenbart ikke lave favoritliste på humax boxene, selvom mange har ønsket det.
God dag til alle og mange tak for svar ;)
Bh Jens
God dag til alle og mange tak for svar ;)
Bh Jens
Hold ikke vejret mens du venter på det sker :D
Der er ikke kommet særlig mange tiltag pga kundernes efterspørgsel.
Vi har skrevet lidt om hvordan man gør det her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/kanalsortering/humax
Özcan, YouSee Forum Team
Tak for oplysningen.
Det har så ikke noget med mit spørgsmål at gøre.
Özcan, YouSee Forum Team
Özcan, YouSee Forum Team
Mange bruger netop de sidste kanaler i rækkefølgende som genvej, det kunne være sport, børne eller film kanaler, så man ruller ned fra 1´eren, også for at se TV guiden
Det ville være at foretrække, at der blev lavet en favoritliste, eller man kunne skjule kanaler man aldrig ser
Özcan, YouSee Forum Team
Mange bruger netop de sidste kanaler i rækkefølgende som genvej, det kunne være sport, børne eller film kanaler, så man ruller ned fra 1´eren, også for at se TV guiden
Det ville være at foretrække, at der blev lavet en favoritliste, eller man kunne skjule kanaler man aldrig ser
Ja netop. Håber også det bliver muligt at skjule kanaler.
ved i ikke at you see altid ved hvad der er bedst for deres kunder
ved i ikke at you see altid ved hvad der er bedst for deres kunder
Tråden er 3,5 år gammel.
Hej
Opret gerne din egen råd, hvis du har brug for hjælp
hej.
efter 3,5 år må der da være kommet en løsning på dette problem, især set i lyset af at det kan lade sig gøre på “gamle” boxe.
så hvordan fjerner man de kanaler man ikke ønsker at se/køre forbi?
Mikkelsen.
Det kan man ikke Humax boksene har kun de kanaler man har rettighed til, i modsætning til ældre bokse der havde alle kanaler, og derfor havde en favoritliste.
Altså der er jo en nem løsning.. I hvert fald på mit samsung.
Jeg går bare ind og sletter de kanaler der ikke er åbne for mig… Har grundpakken.
Så har slettet kanal 6-8-9-10-12 osv…
Så hopper den selv fra kanal 7 til 11 når jeg trykker program op på fjernbetjeningen..
Ja det ville være dejligt de bare hed 1-2-3 osv. til man ikke havde flere kanaler men pyt.
Menu- Udsendelse-kanalliste-alle-indstillinger-redigerkanal- (sæt hak i alle dem du ikke gider vises på tv'et) vælg slet. Så du kørende…
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.