Spørgsmål

Fjernbetjening uden stop-knap?

I torsdags stod min tv-boks af (måske var det bare strømforsyningen). Så jeg har modtaget en ny i dag. Den kom med en fjernbetjening med en Netflix-knap i stedet for stop-knappen.

Jeg har valgt Netflix, men jeg kunne godt huske at det var kanal 44 her, så umiddelbart er værdien af netflix-knappen ret begrænset, til gengæld synes jeg der var stor værdi i stop-knappen.

Jeg brugte tit stop-knappen, f.eks. til at stoppe afspilningen af en optagelse når udsendelsen var slut, så jeg slap for at se hvad er var optaget efter.

Hvordan løser andre den udfordring?

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

I torsdags stod min tv-boks af (måske var det bare strømforsyningen). Så jeg har modtaget en ny i dag. Den kom med en fjernbetjening med en Netflix-knap i stedet for stop-knappen.

Jeg har valgt Netflix, men jeg kunne godt huske at det var kanal 44 her, så umiddelbart er værdien af netflix-knappen ret begrænset, til gengæld synes jeg der var stor værdi i stop-knappen.

Jeg brugte tit stop-knappen, f.eks. til at stoppe afspilningen af en optagelse når udsendelsen var slut, så jeg slap for at se hvad er var optaget efter.

Hvordan løser andre den udfordring?

:slight_smile: Min Humax boks har ikke den Netflix knap.Jeg var slet ikke ikke klar over fjernbetjeningen til  nye bokse fra youSee have. den funktions Netflix knap.  Tænker er vel som hvis man køber et TV. med denne knap eller en de nye DVD- eller Blu-ray-afspiller .  

Men hæfter mig mere ved hvad mener du med at Netflix-knappen ret begrænset, 

Når du trykker på den, skulle du.Gerne komme til Netflix på boksen.

Det er den nye Humax YS-4000 boks jeg har (og havde før).

Jeg kommer til netflix når jeg trykker på Netflix-knappen, men umiddelbart er det samme resultat som hvis jeg skiftede til den kanal hvor netflix ligger hvilket er 2 (3 hvis man er utålmodig og også trykker “OK” ) tryk på fjernbetjeningen. Det synes jeg er ret brgrænset.

Og der er også knapper på fjernbetjeningen til mit TV som jeg aldrig har brugt, men dem kan jeg bare ignorere. Umiddelbart kan jeg også ignorere den netflix-knap, det er mere fraværet af en stop-knap jeg ser et problem i.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Ja ok min er også  Humax YS-4000 boks dog uden Netflix knappen. 

Jeg kender ikke til den nye Fjernbetjeninger med en Netflix-knap. i stedet for stop-knappen der omtales fra youSee . Så måske andre bruger, herinde har bud og kendskab.

Besvar