Spørgsmål

Finansnyhederne fra Tv 2 News

Vis første besked

28 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Vi overvejer brug af Dplay på en Android tablet med Chromecast den 1/1-2020.Virker i øjeblikket til, at dette ikke er en mulighed, så derfor har jeg samme overvejelse. Har sat min ys-4000 boks til at optage: Lør 5.okt. 23.00-02.40. Det kan ikke optages. Hvis det sendes på play? Medmindre, at kunden har abonnement på? Efter. 1/1-2020.

Så vidt jeg erindre, så er ID på. Bland Selv pakken. Derfor, at jeg stadig har mulighed for at tilkøbe denne kanal på min store pakke.Selvom, at den bliver mistet hos DN, så kan kanalen stadig købes hos YouSee? Er bekendt med, at det koster ekstra. Selvom, at på nuværende tidspunkt er kanalen på fuldpakken. Efter 1/1-2020, så er jeg bekendt med, at kanalen koster ekstra.
Omdømme 5
Badge +1
Nej, alt tyder på ID er helt ude af YouSee den 1/1-2020.
Hvis dette skulle være tilfældet, så skifter jeg til en ny udbyder som kan og vil levere på mit behov for kanaler. Selvom, at der franske kanaler. Hellere det, end at miste vigtige kanaler. Så foretrækker jeg som brugere at omstille. YouSee til. Waoo! Så jeg modtager kanaler, jeg har behov for.
Omdømme 7
Badge +7
Det er sådan, enten er alle DN kanaler i bland selv, eller de er ude.

Besvar