Finansnyhederne fra Tv 2 News
Som jeg fulgte med i går. Angående Forhandlingerne mellem YouSee og DN. Virker som om, at det er DN der skruer prisen op. I forhold til YouSee og deres kunder. På dette grundlag, så kan jeg godt forstå, at YouSee opsiger aftale med Discovery. Hvis YouSee havde købt denne forklaring, så skulle de være tvunget til at skrue prisen op over for deres kunder. Det har YouSee på ingen måde interesse i. Det er Discovery, som taber på den længere bane. Begrundelsen for dette er, at YouSee har de bedste kort på hånden. På den korte bane, kan Discovery vinde på sympati. YouSee har magten, så de er kloge nok til at vide, at Discovery taber på deres kanaler og reklame indtægter. Mon ikke, at YouSee har taget højde for, at de mister kunder på denne konto? YouSee, skal nok overleve som udbyder.
Page 2 / 2
Så vidt jeg erindre, så er ID på. Bland Selv pakken. Derfor, at jeg stadig har mulighed for at tilkøbe denne kanal på min store pakke.Selvom, at den bliver mistet hos DN, så kan kanalen stadig købes hos YouSee? Er bekendt med, at det koster ekstra. Selvom, at på nuværende tidspunkt er kanalen på fuldpakken. Efter 1/1-2020, så er jeg bekendt med, at kanalen koster ekstra.
Hvis dette skulle være tilfældet, så skifter jeg til en ny udbyder som kan og vil levere på mit behov for kanaler. Selvom, at der franske kanaler. Hellere det, end at miste vigtige kanaler. Så foretrækker jeg som brugere at omstille. YouSee til. Waoo! Så jeg modtager kanaler, jeg har behov for.
Page 2 / 2
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.