Spørgsmål

Film under sidst sete film vil ikke forsvinde

Omdømme 4
Badge +1

Jeg prøver igen at få svar på spørgsmålet. Angående. Hvorfor og hvonår bliver denne sidst sete film. Selvom, at filmen aldrig er lejet. Filmen som lå allerede i YS-4000 boksen, da jeg modtog den. Hvornår bliver filmen slettet? Selvom, at det er ca. 4 måneder siden. Er det med i opdateringen 2020? Hvorfor ikke brugeren selv bestemme. Hvornår lejede film bliver slettet? Hermed har jeg også tankegang på. Sidst sete i arkiv, Sidst sete i film og Sidst sete serier.selv yousee påstår, at de ikke kan gøre noget? Må jeg foreslå, at i denne situation får, Jan H på banen? 😉🤔

11 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Det lyder mystisk, at denne film ligger under “Sidst sete” når du aldrig har set den:thinking:

Du kan eventuelt prøve at gendanne din tv-boks til fabriksindstillinger under Menu → Indstillinger. Det kunne være interessant at vide om dette fjerner det.

Ps. jeg har ændret din overskrift, så tråden er lidt mere sigende for problemstillingen :relaxed:

Hej Kasper

Dette er forsøgt. Filmen er der stadig

Omdømme 5
Badge +5

Jeg er slette ikke med i din tråd fatter den ikke.  

Omdømme 4
Badge +1

Jeg er slette ikke med i din tråd fatter den ikke.  

Der er så meget. Fynboer ikke forstår? 😉

Omdømme 7
Badge +7

Fatter heller ikke at det er noget at hyle over.

Omdømme 4
Badge +1

Hyle over? Jeg hyler på ingen måde. Hvordan kan det sammenlignes? Angående beskrivelse? Jeg beskriver det som det på nuværende tidspunkt, så kan på ingen måde se, at det kan sammenlæges? 

Omdømme 5
Badge +5

:wink:  Sikkert. God debat-. 

Omdømme 4
Badge +1

:wink:  Rolig nu mester ikke blive personlig-, 

Har på ingen måde interesse i at være personlig på ingen måde 😉

Omdømme 5
Badge +7

Hej Phoenix 73

Hvis det er meget generende, kan du tage fat i vores support på 70704040, så der kan blive oprette en sag hos vores teknikere - så kan de grave dybere i det.

Stefan, YouSee Forum Team

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Det lyder mystisk, at denne film ligger under “Sidst sete” når du aldrig har set den:thinking:

Du kan eventuelt prøve at gendanne din tv-boks til fabriksindstillinger under Menu → Indstillinger. Det kunne være interessant at vide om dette fjerner det.

Ps. jeg har ændret din overskrift, så tråden er lidt mere sigende for problemstillingen :relaxed:

Omdømme 4
Badge +1

Hyle over? Jeg hyler på ingen måde. Hvordan kan det sammenlignes? Angående beskrivelse? Jeg beskriver det som det på nuværende tidspunkt, så kan på ingen måde se, at det kan sammenlæges? 

Det eneste der hyler her, er. Heksehyl nytårsaften? 😉

Omdømme 7
Badge +7

Hej Phoenix 

Jeg håber at du vil markere det bedste svar i trådee her, så vi kan få et blueben ud for denne tråd også :relaxed:

Besvar