Spørgsmål

Film fra DR1 arkiv går i stå.

Badge +1

Når vi afspiller film/serier fra Dr 1 Arkiv, sker det dagligt at afspilningen stopper.

Vi har genstartet TV-boksen flere gange, men det hjælper ikke.

Alt har ellers kørt fint ved disse afspilninger, men blot ikke på det seneste.

Henning

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Sker det både fra DRTV på boksen, eller kun fra You See Arkiv.?

Badge +1

Det sker kun fra YouSee Arkiv, men så sker det ved andre kanaler også. Når afsnittet eller filmen har kørt 30 til 40 min ca., så stopper afspilningen, og den grønne ring kører rundt. Har genstartet router og TV boks gentagne gange. Det hjælper ikke.

Jeg har samme problem med at udsendelser jeg enten genstarter eller ser efterfølgende, stopper ca 2/3 inde og så står den grønne og kører til jeg skifter kanal. Jeg har også opdateret og genstartet

Lea 

Badge +1

Har prøvet at afspille fra YouSee Arkiv på min PC direkte online til YouSee - og så har jeg Castet til fjernsynet. Her gik afspilningen fint.

Henning

Omdømme 7
Badge +7

Hej Henning og Lea 

Hvis internetforbindelsen menes at være stabil, så vil jeg anbefale at kontakte vores tekniske support nærmere, så årsagen til problemet kan fastslås. 

Vores kontaktsider findes her

Jeg beklager generne. 

Badge +1

Hej Kasper

Har nu kontaktet YouSee, og de fortæller, at det er et kendt problem med HUMAX YS 4000 boksen. De arbejder på at løse problemet, og vil udsende en opdatering, når/hvis problemet løses. Det bedste ville nok være at vi kunne få YS 4000 skiftet til en YS 5000, men her lyder det fra YouSee, at de ikke kan levere nok af denne boks pt.

Henning

Omdømme 7
Badge +7

Humax 5000 kan kun bruges på Fiber og DSL platformene, så haves der Coax, så er det No Go.

Omdømme 5
Badge +1

Troede, at pavi var bekendt med dette, så derfor afslog jeg med kommentar på indlæg.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

Har nu kontaktet YouSee, og de fortæller, at det er et kendt problem med HUMAX YS 4000 boksen. De arbejder på at løse problemet, og vil udsende en opdatering, når/hvis problemet løses. Det bedste ville nok være at vi kunne få YS 4000 skiftet til en YS 5000, men her lyder det fra YouSee, at de ikke kan levere nok af denne boks pt.

Henning

Mon ikke det skyldtes, at YouSee boksen kræver. DSL og Fiber? Coax kan ikke kobles på YS-5000 boksen, så derfor.

Omdømme 7
Badge +7

Det var jo det jeg skrev, med andre ord, men derudover det samme.

Besvar