Svar

Film afkortet

Jeg har lige set The Intouchables på Viaplay over TV boks men filmen mangler de sidste 17 minutter. Helt vildt irriterende for det er indtil da en utrolig god film. Jeg har forsøgt om Yousee’s app ville vise den i fuld længde, men også her bliver den afkortet. 
Hvad gør jeg? Hvem skal jeg tage fat i?

icon

Bedste svar af Kasper 15 June 2021, 10:37

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det tyder da på at den skal fejlmeldes til V Play.

Johh, det er bare ikke så nemt når man har Viaplay via YouSee. Viaplay vil have abonnement nummer o.a for at man kan henvende sig.

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle da være muligt at kontakte dem enten på 45 100 101 eller på support@viaplay.dk, og sige at det er via You See.

Jeg kom i kontakt med Viaplay. For at se resten af filmen skulle jeg logge på Viaplay direkte, dertil skulle man så bruge en aktiveringskode + en sikkerhedskode som jeg ikke havde. Men jeg fik fat i YouSee support som kunne sende den til mig med det samme. Så nu har jeg set slutningen også ;)

Problemet løst efter hurtig support af både Viaplay og YouSee. Eller rettere, problemet er løst for mig, men jo ikke for den næste som vil se filmen, men det kan jeg nok ikke gøre så meget ved.

Tak for input Radiomand

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Penne 

Jeg beklager, at der manglede noget af filmen, men godt du fandt en løsning. 

Var det en lejefilm eller hvilken var det, for jeg kan ikke finde den, men vil gerne fejlmelde det videre :relaxed:

Det var under Viaplay. Filmen hedder The Intouchables, eller De urørlige på dansk. 
… tak for at tage denne videre. Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle fejlmelde den. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Penne 

Jeg fandt den nu, tak! :sweat_smile:

Det fejlmelder jeg bare herfra, da den ligger på YouSee’s platforme og dermed er en fil vi har kodet ind. 

God dag. 

Besvar