Spørgsmål

Fejlkode: IP_AV_Underrun

  • 26 January 2021
  • 1 kommentar
  • 3291 visninger

Har fået nye bokse. En af dem fungerer ikke. Kan kun se netflix ingen tv kanaler. Jeg har tændt og slukket boksen flere gange. Fejlkode: IP_AV_Underrun


1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +2

Har fået nye bokse. En af dem fungerer ikke. Kan kun se netflix ingen tv kanaler. Jeg har tændt og slukket boksen flere gange. Fejlkode: IP_AV_Underrun

Hej malensf

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Har du prøvet med en kablet forbindelse til internettet? Ellers så kan det være værd at forsøge - blot for at finde ud af, om det hjælper boksen til at komme på nettet. Gør det ikke det, sidder vores support klar til at hjælpe - se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar