Hejsa. I Grundpakken havde jeg få kanaler (hvis vi ikke tæller alle de svenske, norske og tyske med),
Men; Der var en dejlig kanal i Xee, og så var der Paramount + serier der gav serier som Dexter, Yellowstone m.m, som jeg nyder godt af.
Nu er Xee imidlertidligt blevet til See. Paramount plus med serier og film er væk, og tilbage står en tilføjelse af 3Puls og tv2 news.
For at beskrive det hele hurtigt. Tv2 News efterhånden en Corona news hotline 24/7. Det er rigeligt, bare at slå over på tv2 eller DR1, for at høre om gode råd til at spritte sine hænder af, og hvordan vi holder julefrokost korrekt..
Nu er NENT’S ting så kommet over på See, hvilket betyder at jeg allerede som 29 Årig føler mig gammel, da jeg om morgenen kan vælge imellem “Influencers” på den ellers dejlige Xee(See), og så ellers Forside fruer eller The Kardashians på en af jeres 2 ligegydige tv3 kanaler for folk er er over 25 år.
Alt dette, er selvfølgelig kvitteret med en besked om at grundpakken også er steget i pris. - Det er klart.
Er det korrekt forstået at Paramount+ her i midt Januar er forsvundet? For det var min sidste grund til at have denne service her, efter at See og blevet til tv3’s forlængede arm.