Er Paramount+ forsvundet fra grundpakken?

Hejsa. I Grundpakken havde jeg få kanaler (hvis vi ikke tæller alle de svenske, norske og tyske med),

Men; Der var en dejlig kanal i Xee, og så var der Paramount + serier der gav serier som Dexter, Yellowstone m.m, som jeg nyder godt af.

Nu er Xee imidlertidligt blevet til See. Paramount plus  med serier og film er væk, og tilbage står en tilføjelse af 3Puls og tv2 news.

For at beskrive det hele hurtigt. Tv2 News efterhånden en Corona news hotline 24/7. Det er rigeligt, bare at slå over på tv2 eller DR1, for at høre om gode råd til at spritte sine hænder af, og hvordan vi holder julefrokost korrekt..

Nu er NENT’S ting så kommet over på See, hvilket betyder at jeg allerede som 29 Årig føler mig gammel, da jeg om morgenen kan vælge imellem  “Influencers” på den ellers dejlige Xee(See), og så ellers Forside fruer eller The Kardashians på en af jeres 2 ligegydige tv3 kanaler for folk er er over 25 år.

Alt dette, er selvfølgelig kvitteret med en besked om at grundpakken også er steget i pris. - Det er klart.

Er det korrekt forstået at Paramount+ her i midt Januar er forsvundet? For det var min sidste grund til at have denne service her, efter at See og blevet til tv3’s forlængede arm.

Denne tråd kan ikke kommenteres

26 Kommentarer

Og bare lige til info; Jeg HAR ringet ind og spurgt, men ingen kan sige noget om Paramount+. Der var sågar en der blev helt stille, da jeg nævnte det. Kan ikke finde nogen information på jeres facebookside, og under driftforstyrrelser står der noget med YouTube og at optagelser på Tv2 ikke virker… Jeg har  selvfølgelig også kun snakket med 4 medarbejdere. :S

Omdømme 7
Badge +7

Har du haft C More som fordel.? Så er den erstattet med Paramount+. Derudover er den tjeneste med i bland selv. De 2 Flow kanaler Film og Serier er med i den faste Fuldpakke.

Tænker du på Paramount Network? Den kanal er nemlig blevet lukket (ikke kun hos Yousee).

Nej det tror jeg ikke. Jeg havde bare Grundpakken, og deraf Paramount+ film og serier, samt kanalen Xee.

Nu har jeg See, 3Puls og tv2 News. (Eller dvs jeg har kun pt 3puls, da Tv2 news ikke er kommet frem endnu, trods jeg prøver at opdatere boksen.

Så tv3’s 2 udvalgte disker om 30 min op med Real Housewifes of Beverly Hills eller Dr. Phil… Ingen grund til at gøre See til en klon af disse kanaler også.

Jeg tror også de fleste har set House Of Cards og Breaking Bad efterhånden, som er det store trækplaster :)

Nej tænker ikke Paramount Network, men Paramount+. Paramount Network er ganske rigtigt væk. De blev nok straffet for ikke at vise Huse for millioner, Influencers og på eventyr med en eller anden Semi-kendt der skal købe nye sko :)

Så tænker du nok på Paramount Network. Det er den kanal, som har ligget i grundpakken.

Paramount+ er en tilvalgstjeneste (som nu også ligger i fuldpakken). Der følger to almindelige tv-kanaler med, men det er en helt ny opfindelse (1. januar 2022).

Omdømme 7
Badge +7

Paramount Network er som skrevet lukket ned hos alle udbydere, du har Paramount+ såfremt du har haft C More i fordele ellers ikke. 

Jeg harhaft grundpakken. Ind til for cirka 5 dage siden har jeg i lang tid haft adgang til paramount+ og deres serier. Har bl.a set Dexter: New Blood, og mange af deres film. Nu er kanalen helt forsvundet. Jeg har kunnet se Paramount+ i lang tid. Jeg mener IKKE Paramount Network.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der har været adgang til Paramount+ uden at have haft C More som fordel, så kan det kun være en fejl, for Paramount+ er kommet i stedet for C More.

Jeg prøver det forsimplet:

Jeg har grundpakken.

Via denne grundpakke har jeg i LANG tid kunnet se Paramount Plus.

Det har givet mig adgang til Covid afsnit af Southpark, gode film og serier. J

eg har blandt andet set Yellowstone og Dexter Newblood helt færdig. Startede sågar på YellowStone Prequel her den anden dag.

Nu er kanalen væk, og jeg har haft afgang til denne kanal i meget lang tid.

Altså IKKE Paramount Network kanalen (som jeg også havde)

Er der nogle der kan fortælle mig om den er forsvundet fra Grundpakken, og i så fald hvorfor det sker midt inde i Januar, og om jeg i så fald også har fotstået det rigtigt med, at jeg så får Tv2 News og adgang til psedo-reality tv i form af tv3Puls og nu også See. (Hvem gider også se Walking Dead og Family Guy, når man kan se Influencers)

Er der andre der har Grundpakken som står i den samme situation? Jeg har virkelig prøvet at ringe til YouSee selv, men det ender ofte ud i en syntax error :)

Omdømme 7
Badge +7

Du skriver du har haft den i lang tid, hvor længe er den lange tid.?

Hvert fald i 6 måneder. Nok mere.

Mit problem her, er faktisk ikke det økonomiske. Det er faktisk at jeg ikke kan få et klart svar når jeg ringer ind, hvilket gør jeg tøver med at opgradere til en større pakke.

Jeg har længe haft lyst til at opgradere, men jeg skal også kunne regne med at de services jeg køber er nogle der er tilgængelige og ikke bliver ændret til mere reality TV.

Aller værst er det, at jeg som kunde ikke kan få et klart svar.

Omdømme 7
Badge +7

Der kan næppe hjælpes yderligere, skriv til You See på FB, for at få klarhed over det.

Jeg har været på google for at blive lidt klogere. Nogle foreninger har tilsyneladende haft Paramount+ som en del af grundpakken+tv-boks. Hvis det er tilfældet - og hvorfor den så er væk nu - det tør jeg ikke sige noget om. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Det kan så muligheden med særaftale, for tjenesten er jo ellers først kommet ind her ved den årlige omlægning.

Omdømme 5
Badge +1

Ved nogle foreninger har man mulighed for, at tilkøbe en eller flere ekstra kanaler til grundpakken.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der er sådan det forholder sig, så må det jo være foreningen der skal ske henvendelse til.

Jeg bor i hus på en ganske almindelig villavej, og er ikke med i en forening eller noget.

Jeg har bare grundpakken, og har været glad for at den indeholdte Xee og Paramount+. Det gør den så ikke længere, og det er kvitteret med at jeg kan følge med i Dr. Phil, Influencers og forsidefruer. - Med en prisstigning til følge.

Så må jeg jo vurdere om det er noget jeg vil være med til eller ej. En klar opfordring til YouSee er dog, at sætte sine medarbejdere ind i simple spørgsmål eller som udgangspunkt melde et eller andet ud på deres facdebook side f.eks. Et lille skriv:

Her er bl.a en 3 timer gammel besked fra en anden, der helt sikkert har samme problem; “Vi plejer at se serierne Dexter og Yellowjackets via munuen Serier på boksen. De er nu væk efter kanalomlægningen? Skal vi gøre noget ved boksen, eller er de to serier pillet af? Der mangler umiddelbart mange andre serier.”

Bagefter må YouSee så vurdere, om målgruppen for fordummende TV som Real Housewifes of Berverly hills, Dr. Phil, The Kardashians, Forsidefruer, L.A Huse for millioner, Influencers m.m også er dem der faktisk kan betale for det. :)

Men tak for forsøget allesammen. :)

Omdømme 7
Badge +7

Som skrevet, så kom Paramount+ med hos You See her ved årsskiftet, selv om nogen foreninger tilsyneladende har haft tejensten i en særaftale, før Paramount+, så var det Paramount Network, som også havde nogen af de serier som også er i P+, og PN var med i Grundpakken hvis man havde fordele.

Ok, jeg havde både paramount network og paramount+ :)

Paramount plus har jeg set de sidste 6 måneder.

Fred være med det. Det er væk og dét må jeg så forholde mig til. Det samme med at Xee er væk og erstattet af See. Det er min situation nu, og den må jeg lave en cost/benefit på,

I skal hvert fald have 1000 tak for hjælpen, og for at prøve.

Omdømme 6
Badge +5

Hej hvis der stædig er problemer, så prøv at kontankte Teknisk Support på 70704040.

God dag, 

Omdømme 1
Badge +1

Paramount+ udgår af din pakke
Du har indtil nu haft en automatisk prøveperiode med streamingtjenesten Paramount+, men fra årsskiftet vil den ikke længere være en del af din tv-pakke.

Mail fra Yousee pr. 21.10

Omdømme 6
Badge +5

Paramount+ udgår af din pakke
Du har indtil nu haft en automatisk prøveperiode med streamingtjenesten Paramount+, men fra årsskiftet vil den ikke længere være en del af din tv-pakke.

Mail fra Yousee pr. 21.10

Jo Så er der muligvis, en naturlig forklaring, 

God aften, 

Hehe så en prøveperiode på, hvad jeg kan spore tilbage til min. 9 måneder, hvorefter at “den forsvinder fra årskiftet” er den 14 januar?

Fair nok. Sådan er de vilkår.

Men en stigende pris og et farvel til Xee og et goddag til mere fordummende reality TV fra NENT betyder også et farvel herfra. :)

Tak for hjælpen  og forsøg skal det dog lyde. Man må håbe de ved hvad de laver. Det bliver uden vores netop opsagte abb.

Ikke pga prisen, men måden det foregår på.