Ifm. en mindre renovering af stuen, vil jeg i samme ombæring få ryddet op i den nuværende antenneinstallation.
Hvilken er to nedenstående muligheder, er vejen frem (modemmet er er et Sagem 3890V2)?
1)

2)

Ifm. en mindre renovering af stuen, vil jeg i samme ombæring få ryddet op i den nuværende antenneinstallation.
Hvilken er to nedenstående muligheder, er vejen frem (modemmet er er et Sagem 3890V2)?
1)
2)
Løsning 1, for Triax’s dåse med data udtag (TD241e) er ikke en sløjfedåse iflg. Triax selv, så derfor ser det ud til at løsning 2 ikke vil kunne fungere.
Løsning 1 er egentlig også meget lig med den tv og data splitning at der er i stuen hos min far, hvor at Dansk Kabel TV i sin tid bare satte en anderledes udseende tv/data splitter op der hvor at signalet kommer ind i huset.
Hej i tråden
Er det ikke også noget med, at hvis der sidder en forstærker i husstanden (med returvej) og antennemateriellet ude i værelserne har data-terminal, at der så kan tilsluttes router direkte her.
Der findes flere typer af installationer - og det er da spændende at få dem drøftet her i tråden
Her er en tredje løsning, hvor jeg har tilføjet et patch panel samt en antenneforstærker. Vil den kunne fungere?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.