Svar

Ekko på svt1 og 2

Hej

Der er ekko på svt1 og 2, og kun på de to kanaler, og i alle udsendelser. Hvad gør man, nu hvor der er vm i cykling på svt1.

icon

Bedste svar af Forummanden 18 September 2022, 10:28

Se original

16 Kommentarer

Jeg oplever det ikke, men andre gør. Gør det forskel, hvis du ændrer lydspor / deaktiverer synstolkning?

Yes, det løste da problemet syntolkning/kommentarspor var slået til nu virker det igen.

Mange tak og god søndag

Okay. Der er altså nogle fjernsyn, som aktiverer begge lydspor ved synstolkning. Hvad er det for et fjernsyn?

De to lydspor er ikke helt synkrone, så jeg kan genskabe ekko’et ved at aktivere begge lydspor (i vlc).

Omdømme 7
Badge +9

Hej Jens 

Jeg har markeret @Forummandens svar som bedste svar, da det løst problemet😊

God dag og tak til Forummanden!

Hej
Her er information om tv det er et samsung, og det var lydbeskrivelses funktionen der skabte ekko problemet. vh og tak Jens

Omdømme 7
Badge +9

Hej Jens 

Tak for at dele billederne fra dit tv, som giver en god idé om, hvad du skulle ændre for at få løst problemet😊👍🏻

Ha’ en god dag.

@Kasper Jeg har lige været forbi jeres facebookside. I har en kunde, som har ekko på SVT2. I håndterer sagen, som om I aldrig har hørt om fænomenet…? Hvad med at henvise ham til jeres forum? 🙂

Omdømme 7
Badge +10

Der henvises ofte til forummet på FB siden.

Det gør der så ikke lige i denne sag.

En tilføjelse: Denne tråd har ekko på både SVT1 og SVT2, hvor brugeren på facebook kun har ekko på SVT2. Der bliver talt om dette i den anden SVT-tråd: SVT1 har efterfølgende fået et ekstra normalt lydspor (har nu tre lydspor), som gør, at nogle ikke længere har problemer med SVT1.

Omdømme 1
Badge +1

Yes, det løste da problemet syntolkning/kommentarspor var slået til nu virker det igen.

Mange tak og god søndag

Hvillet tv har du?

Omdømme 1
Badge +1

Mange tak og god søndag

Hvillet tv har du?

Og holder din ændring når du slukker eller skifter kanal?

Omdømme 1
Badge +1

Hej Jens 

Jeg har markeret @Forummandens svar som bedste svar, da det løst problemet😊

God dag og tak til Forummanden!

Løste ikke problemet og jeg har også ekko med 2 lydsprog på samme tid men lidt forskudt. Som der blev skrevet andet sted.

Ændring gemmes ikke ved skift fra kanal eller slukning af tv.

Omdømme 7
Badge +10

Mange tak og god søndag

Hvillet tv har du?

Der er et Samsung, som det nederste billede viser.

Omdømme 1
Badge +1

@KasperJeg har lige været forbi jeres facebookside. I har en kunde, som har ekko på SVT2. I håndterer sagen, som om I aldrig har hørt om fænomenet…? Hvad med at henvise ham til jeres forum? 🙂

Det har jeg også sagt til ham. Det viser mig at problemet ikke bliver taget helt seriøst eller nye kunder ikke må vide det? I hvert fald en kæmpe brøler at skrive som kundeservice team at det var da sprøjs og ikke hørt om det. Good grief. Der røg lige nogle stjerner fra mig.

Omdømme 1
Badge +1

@KasperJeg har lige været forbi jeres facebookside. I har en kunde, som har ekko på SVT2. I håndterer sagen, som om I aldrig har hørt om fænomenet…? Hvad med at henvise ham til jeres forum? 🙂

Det har jeg også sagt til ham. Det viser mig at problemet ikke bliver taget helt seriøst eller nye kunder ikke må vide det? I hvert fald en kæmpe brøler at skrive som kundeservice team at det var da sprøjs og ikke hørt om det. Good grief. Der røg lige nogle stjerner fra mig.

Hej Jens 

Tak for at dele billederne fra dit tv, som giver en god idé om, hvad du skulle ændre for at få løst problemet😊👍🏻

Ha’ en god dag.

Pokkers at jeg ikke har et samsung tv for jeg har stadig fejl i software.

Besvar