Svar

Efter tilvalg af TV2 Zulu får jeg ingen søgeresultater frem for Zulu ved søgning

Badge

Efter det famøse tab af D-kanaler har vi så tilvalgt TV2 Zulu, og vi havde glædet os til at se lidt Dybvaaaad igen. 

Men når man søger på “Dybv” på App’en eller på tv-boksen, kommer den fortsat ikke frem. Først troede jeg, at det var fordi man først kunne søge i arkivet, når der var gået nogle dage, men det holdt ikke stik, for vi kan stadig ikke.

Det gælder også andre søgninger - jeg har i hvert fald søgt efter et andet program, hvor man ikke kunne, men jeg blev for irriteret over det til at være mere systematisk.

Når man går ind i guiden og manuelt finder et tidspunkt, hvor fx Dybvaaaad er blevet sendt, så kan jeg dog sagtens afspille det ved at vælge “start forfra”, ligesom jeg også kan sætte enkelte afsnit og hele serien til at blive optaget.

Er der mon andre, der har haft den oplevelse?

Jeg må jo kontakte teknisk support, men synes godt nok, at det har været lidt op ad bakke de sidste par måneder, og så er der ikke brug for flere tekniske finurligheder … 

I forvejen har vi bøvl med, at app’en og boksen ikke kan huske, hvor man er kommet til i en optagelse, hvilket er s**** irriterende, når man er ved at se en film og skal til at finde ud af, hvor man var kommet til. Det har YouSee ikke kunnet løse trods flere henvendelser.

icon

Bedste svar af Ôzcan 13 januar 2020, 14:36

Hej StefanDK

Jeg har forsøgt at teste det herfra og jeg får det samme frem som Radiomanden. 

Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg foreslå at du kontakter vores tekniske support på 7070 4040, så det kan undersøges nærmere. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Et billede er mere end mange ord.

Badge

Jep, og sådan ville leg også forvente, at det så ud. 

Nå ja, men jeg giver da bare Yousee lidt mere tid af mit liv... 

Omdømme 4
Badge +3

Hej StefanDK

Jeg har forsøgt at teste det herfra og jeg får det samme frem som Radiomanden. 

Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg foreslå at du kontakter vores tekniske support på 7070 4040, så det kan undersøges nærmere. 

Besvar