Spørgsmål

Efter antennestik er sat i boksen er billedet blevet lys på tv

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

37 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Ja der er flere billedprofiler, men profilen Biograf er at anbefale. Den giver som udgangspunkt også en lige ud af kassen det bedste billede.

Ja Ok jeg har også en Knap, som hedder Scene der er mange tilstande da bruger jeg AUTO 

Jeg har hverken Scene eller Automatisk på Billedetilstand. Har noget som hedder. Ekspert( Lyst rum) og Ekspert (Mørkt rum) Forskelligt fra diverse Tv-enheder.

Omdømme 7
Badge +7

Den har på de TVer jeg har haft den bedste at arbejde ud fra, fra da fra start har været den der ligger nærmest det korrekte.

Ja der er flere billedprofiler, men profilen Biograf er at anbefale. Den giver som udgangspunkt også en lige ud af kassen det bedste billede.

Ja Ok jeg har også en Knap, som hedder Scene der er mange tilstande da bruger jeg AUTO 

Jeg har hverken Scene eller Automatisk på Billedetilstand. Har noget som hedder. Ekspert( Lyst rum) og Ekspert (Mørkt rum) Forskelligt fra diverse Tv-enheder.

:relaxed: Der stå givet noget i din Brugsanvisning om det Var det et LG du har.

Omdømme 7
Badge +7

Der står ikke noget i en bruger forvirring, der står kun hvor i Menuen man finder de enkelte indstillinger.

Omdømme 5
Badge +1

:relaxed: Der stå givet noget i din Brugsanvisning om det Var det et LG du har.

Så det ikke kan misforstås, så haves der et (LG )WebOS TV OLED55GX6LA.

Omdømme 5
Badge +1

I skriver og skriver og skriver, men har  det noget med trådstart at gøre..

Det er efter han sætter YS boks på han får et mere hvidt billede, måske han skal have lov at svare eller kører i bare derudad :grinning::grinning::grinning:  

Omdømme 7
Badge +7

Så burde det ikke være nødvendigt med en Chromecast, LG er det fabrikat der har de fleste App's, som bruges her i landet.

Omdømme 5
Badge +1

Det er efter han sætter YS boks på han får et mere hvidt billede, måske han skal have lov at svare eller kører i bare derudad :grinning::grinning::grinning:  

Det skulle jeg mene at det har. Hvorfor reagere indehaveren af  indlæg ikke på  diverse kommentar? Medmindre, at du er respons for indehaveren? Hvorfor svarer du på indehavernes indlæg. Selvom, at det ikke dig som har publiceret indlæg?

Omdømme 5
Badge +1

Det skulle jeg mene at det har. Hvorfor reagere indehaveren af  indlæg ikke på  diverse kommentar? Medmindre, at du er respons for indehaveren? Hvorfor svarer du på indehavernes anlæg. Selvom, at det ikke dig som har publiceret indlæg?

Hvad er det anklager mig for, det er lidt sygt det der..

Omdømme 5
Badge +1

Det skulle jeg mene at det har. Hvorfor reagere indehaveren af  indlæg ikke på  diverse kommentar? Medmindre, at du er respons for indehaveren? Hvorfor svarer du på indehavernes anlæg. Selvom, at det ikke dig som har publiceret indlæg?

Hvad er det anklager mig for, det er lidt sygt det der..

Der anklages ikke. Stiller bare et simpel spørgsmål, som beror på hvorfor der ikke reageres på indehavernes indlæg. Alle bruger på dette herlige forum søger kun løsninger og ikke konflikter.

Lordfynbo

Det var dig som kom med en god løsning, så det er nok dig der fortjener. Bedste Svar :grinning:

Kom blot i tanke om det med lyset som trådstarten nævnet.

Så tænker om billedetilstand kunne være, skylden. Måske trådstarten dukker op igen. 

Og om det er blevet løst. :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Lordfynbo

Det var dig som kom med en god løsning, så det er nok dig der fortjener. Bedste Svar :grinning:

Kom blot i tanke om det med lyset som trådstarten nævnet.

Så tænker om billedetilstand kunne være, skylden. Måske trådstarten dukker op igen. 

Og om det er blevet løst. :relaxed:

Hvis der er så meget tvivl, så forstår jeg ikke hvorfor indehaveren af indlæg ikke reagere eller kommentere på eget indlæg. Hvis der var interesse på løsning.