Svar

DR Ramasjang kanal 27 i sort?

Hvorfor er DR Ramasjang på kanal 27 gået i sort? Den har været nede i en uges tid nu. Er den flyttet plads eller hvad er der galt? 

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 11 November 2021, 20:19

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Kommer der en fejl meddelse eller hvordan.

Nej skærmen er helt sort. Du ka selv prøve at tænde. Den er på plads 27 her hos os. 

Omdømme 7
Badge +3

Det virker her 27 på TVet og kanal 12 på boksen.

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke You See TV, har intet at bruge det til, alt streames, det udelukker jo ikke at der ikke kan hjælpes med fejlsøgning.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed:

Nej skærmen er helt sort. Du ka selv prøve at tænde. Den er på plads 27 her hos os. 

Hvorfor er DR Ramasjang på kanal 27 gået i sort? Den har været nede i en uges tid nu. Er den flyttet plads eller hvad er der galt? 

Hej Morten B, Den virker her også kører vide af boksen. 

Du kan høre youSee her https://www.facebook.com/youseedanmark/ Hvis du stædig oplever fejl. 

Forsæt god aften, 

Omdømme 7
Badge +3

Er det ikke sådan en fejl det hjælper at slukke TVet ved stik kontakten i ca. 5 minutter, er det prøvet?

Omdømme 6
Badge +5

Er det ikke sådan en fejl det hjælper at slukke TVet ved stik kontakten i ca. 5 minutter, er det prøvet?

Hej Jorn-Hansen jo er jo et forsøg værd. 

Jeg synes ikke der er meldt, om nogen fejl om DR Ramasjang inde  på youSee FB side.:relaxed:

Men er muligt at høre youSee af derinde. 

Omdømme 7
Badge +3

Btw, jeg har ikke problemer med at se mine kanaler, streamer på Viaplay og tennis på TV2 Play for det meste, 

er der nogen der spørger vedr. kanaler de ikke kan se virker de altid her…

Omdømme 7
Badge +7

Jeg synes ikke der er meldt, om nogen fejl om DR Ramasjang inde  på youSee FB side.:relaxed:

Har heller ikke set der har været skrevet om det problem på FB. Nu har de fået Messenger på siden, og jeg har indtryk af at mange skriver den vej i stedet for på det offentlig tilgængelige.

Omdømme 6
Badge +5

Har heller ikke set der har været skrevet om det problem på FB. Nu har de fået Messenger på siden, og jeg har indtryk af at mange skriver den vej i stedet for på det offentlig tilgængelige.

Ok ja god ide,

Omdømme 6
Badge +5

Btw, jeg har ikke problemer med at se mine kanaler, streamer på Viaplay og tennis på TV2 Play for det meste, 

er der nogen der spørger vedr. kanaler de ikke kan se virker de altid her…

Ja ok Jorn-Hansen 

Er det med antennekabel? Er der også sort skærm på Xee? Den ligger sædvanligvis på samme frekvens.

Besvar