Spørgsmål

Død Humax YSR2000 - harddisk

Jeg kan godt fornemme, hvor det bærer hen men…

Kan det teknisk set lade sig gøre for kloge mennesker at tilgå den fysiske harddisk i crashet tv boks. Den får strøm men vil slet ikke starte. Der ligger alligevel 1 tb og noget med familien i tv programmer, som jeg nødig vil miste.

Og yousee vil have den døde tilbage inden ny/opsigelse af abonnement.

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg kan godt fornemme, hvor det bærer hen men…

Kan det teknisk set lade sig gøre for kloge mennesker at tilgå den fysiske harddisk i crashet tv boks. Den får strøm men vil slet ikke starte. Der ligger alligevel 1 tb og noget med familien i tv programmer, som jeg nødig vil miste.

Og yousee vil have den døde tilbage inden ny/opsigelse af abonnement.

Hej :relaxed: Hvis Boksen er fra youSee, lyder det som skal den leveres tilbage. Er jo lånt udstyr.

Men prøv at høre youSee, kundeservice hvordan og hvorledes. 70704040.

God dag

Omdømme 7
Badge +7

HDDen kan ikke tilgås af andre enheder, den er udgået og skal ikke sendes retur. Skal der haves en ny, så bliver det en 4000.

Tak for svar begge.

Yousee butikken i Amager Centret krævede den bare retur, selvom jeg også ved sidste udskiftning havde så gammel en boks at det dengang var ligegyldigt at de fik den retur.

Spørgsmålet gik jo også mest på om materialet på harddisken kunne nås, hvis kyndige folk lukkede maskinen op (i fald yousee ikke ville have den retur).

Ved Radiomanden grunden til at harddisken ikke kan tilgås?

Omdømme 7
Badge +7

Den bruger et propaitært format, som ikke kan læses af en PC. Den kan efter hvad der skrives næppe starte, så den kan ikke læses.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Aner slet ikke hvordan HDD ser ud i  Boksen har aldig lukket en op.

Mener om opbygning er samme, en HDD i en Pc,  altså de stik bagi er samme osv.

Om man med et overførelse kable, kan overfører til en anden HDD. Som PC.

Omdømme 7
Badge +7

HDDen er der fysisk ikke nogen forskel, med den er tilsyneladende død, så er der ikke noget at gøre.

Omdømme 6
Badge +5

HDDen er der fysisk ikke nogen forskel, med den er tilsyneladende død, så er der ikke noget at gøre.

Ok ja hvis den er død er, det helt sikkert svært Radiomanden, :relaxed: at overfører noget

Ok forstillet mig også lidt den muligvis var bygget op på samme måde. Tak for svar.

Nej, med mindre at det er noget styresystem, strøm eller andet problem end selve harddisken.

Omdømme 6
Badge +5

Nej, med mindre at det er noget styresystem, strøm eller andet problem end selve harddisken.

:relaxed: Ja præcis ja det kunne have været sjovt, om det virket bare kunne starte op.:grin:

Har læst på  CW. om ligne genoplive død HDD.

Besvar