Spørgsmål

Disney Plus som App på YouseeBox

Tror ikke ligefrem at DisneyPlus abboment kommer som valg i samme stil som Netflix foreløbigt.  Men hvad med en standard app ligesom Netflix så man kan bruge Disney Plus på Yousee boksen. Er det noget der virker samsyligt. 

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Tror ikke ligefrem at DisneyPlus abboment kommer som valg i samme stil som Netflix foreløbigt.  Men hvad med en standard app ligesom Netflix så man kan bruge Disney Plus på Yousee boksen. Er det noget der virker samsyligt. 

:slight_smile: Hvis du vælger at købe Disney, selv har du efter sine muligheden for at hente deres egen egen app som skulle frigives i dag.

Og sågar på dansk. Jeg har ikke selv lige pt kunne. finde den danske disney+ app. er muligt at andre bruger herinde har det. I til fæld af et youSee og Disney+ finder en aftale om den skal i bland selv.

Vil der givet og muligvis komme en Disney+ app. i bland selv i stil med de øverig og ligne app i bland selv. Med mindre det bliver som med. Viaplay hvor og der henvise til Disney egen side. Og som TV2 Play. Kommer vel an på hvilket Disney tillader.omkring deres indhold og Arkiv i DK som bla forøvrigt er noget anderledes end som Disney arkiv og indhold  i USA. Skyldes  andre rettigheder og ejerskab. osv

God dag-

Badge

Kommer disney + 1.10 jeg have hørt om

Omdømme 6
Badge +5

Kommer disney + 1.10 jeg have hørt om

:slight_smile: Hej Hvis du tænker på, i Bland selv. Så forlyder det således fra youSee side lige pt. at på nuværende tidspunkt kommer Disney+ ikke i bland selv. . Men har selv købt Disney+ og jeg mener selv der. er meget rigtigt godt indhold. at vælge i mellem både film. og serier osv. og til en overkommelig pris. Med hensyn til 1.10 ved jeg ikke lige hvilket du mener. 
God aften 

Besvar