Svar

Disney+

Kommer Disney+ i YouSees TV pakke

icon

Bedste svar af Kasper 21 september 2020, 11:03

Hej @plat81 

Her er vores udmelding i forhold til Disney+. 

Vi har et godt partnerskab med Disney i dag - både i forhold til Disney og National Geographic kanalerne i vores pakker og Bland Selv univers - men også i forhold til partnerskabet på vores egen tv- og streamingkanal, Xee. Ligesom vores kunder er vi naturligvis interesseret i, at Disney+ bliver en del af vores Bland Selv univers, men på nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke blive mere konkrete.

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Det er jo muligt at Disney+, kommer i Bland Selv på et tidspunkt. 

Nu er den jo til at købe, for en Overkommelige pris. Har Disney+ selv. 

Men enig i info skulle gerne være ens, og fra Support side. Svært at vide hvor infoen er gået galt.  

God aften- 

Jamen så skal i måske informerer jeres medarbejdere på chatten, om ikke at sige det til jeres kunder. Det giver falske forhåbninger. 🤨

Omdømme 7
Badge +7

Hej @plat81 

Vi har et godt partnerskab med Disney i dag - både i forhold til Disney og National Geographic kanalerne i vores pakker og Bland Selv univers - men også i forhold til partnerskabet på vores egen tv- og streamingkanal, Xee. Ligesom vores kunder er vi naturligvis interesseret i, at Disney+ bliver en del af vores Bland Selv univers, men på nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke blive mere konkrete.

Jeg brugte yousee chat funktion for nogle uger siden og her sagde medarbejderen, at Disney + ville komme i bland selv i oktober, men ingen præcis dato.

Hej @RHG85 

Ovenstående er den status der er på Disney+ lige nu. Vi kan ikke bekræfte det andet, du har hørt ved chat:relaxed:

Omdømme 6
Badge +5

Jeg brugte yousee chat funktion for nogle uger siden og her sagde medarbejderen, at Disney + ville komme i bland selv i oktober, men ingen præcis dato.

:slight_smile: Hej jamen det er jo så muligt at Disney+ så gør dette. Så er det alletiders. 

God dag- 

Omdømme 6
Badge +5

Hej @plat81 

:slight_smile: Hej Kasper, jeg forslog før Disney+ start den 15 September. at den skulle i youSee inde på jeres FB Siden.at i skulle været. de smarte og som de første i DK at få Disney+ i bland selv. 

Ikke for prisen skyld for den vil forblive samme. Mener fordi det have givet kunder. uden tvivl Disney+ har trods alt en bred og stor seergruppe i alle alder.. Nu er Disney+ selvfølgeligt ikke samme. som i USA af naturlige grunde. Men stadig rigeligt at se og vælge i mellem. Men så til gengæld har Disney+ I Europa så indhold som USA ikke. har adgang til. mon ikke at National Geographic i Disney+ indhold er tæt på sammen som den i har i Bland selv. National Geographic New altså streamingkanalen. det er godt i har denne i bland selv. Godt set.:slight_smile:  .Og  Med hensyn til jeres Xee kanal. er den også helt. god er flere gode serier og programmer derpå. God dag,   

Omdømme 7
Badge +7

Hej @plat81 

Omdømme 6
Badge +5

Hvornår svarer YouSee? Kan vi købe Disney+ på bland selv eller ikke? Hvor svært kan det være?

vh Halvor

Præcis. Hvor svært kan det være? Har du evt. Undersøgt om appen kan hentes på dit eget tv? Frem for tv-pakken? :wink:

Ja og oprette et abonnement hos Disney+. 

Er jo også muligt tilmelde sig her der er jo frit valg https://youtv.dk/info?o=1 Er muligt den kommer der.

Gør den givet hvis  Disney+ skulle komme i bland selv på et tidspunkt.

Efter sine skulle YouTv blive billigere end kabel pakker. 

Omdømme 5
Badge +1

Hvornår svarer YouSee? Kan vi købe Disney+ på bland selv eller ikke? Hvor svært kan det være?

vh Halvor

Præcis. Hvor svært kan det være? Har du evt. Undersøgt om appen kan hentes på dit eget tv? Frem for tv-pakken? :wink:

Omdømme 6
Badge +5

vh Halvor

:slight_smile: Er svært at vide hvornår youSee svare her. siden her er et kunde til kunde forum. 

Vedr Disney+ kan du rette henvendelse, hos youSee kundeservice i morgen Mandag. https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Er også muligt, at spørger dem på deres FB https://www.facebook.com/youseedanmark/ 

Tænker en stor del, af den danske befolkning. selv har købt Disney+ inklusiv mig selv. tror der er tvivlsomt om flertallet afmelde. deres abonnement igen hos Disney+ hvis den kom i Bland selv. Forstiller mig det ikke. prisen vil være præcist den samme.

Fordelen er selvfølgeligt, at det er samlet på samme sted. jeg finder det uden betydning  om jeg steamer fra disney+, eller youSee bland selv fremgangsmåden er samme. 

God dag, 

vh Halvor

Omdømme 6
Badge +5

Hej 

forsvinder Disney udsendelser fra TV arkivet?

Hvis du mener i til fald at Disney+ Kommer i Bland Selv.

Jeg tror ikke det vil påvirke, de Disney Kanaler som er der i forvejen i Bland Selv. 

Foreløbig er det givet kun youSee, som ved om Disney+ blive en del af Bland selv.                Bland Selv-universet enten ved Disney+ opstart her om små 10 dage. eller Senere. 

Hvis det er dette der hentydes til. Men det kan youSee givet bedre svare på. 

God aften- 

Hej 

forsvinder Disney udsendelser fra TV arkivet?

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile:  Disney+ er jo Streaming kanal Og starter 15. september 2020.

Så jeg tvivler meget på, den kommer i faste Tv pakker- Men derimod kunne jeg godt forstille mig.

At Disney+  Kommer i Bland Selv. Begrunder jeg på at der Reklamers med Disney+

På youSee egen Xee kanalen- Kan jo være et til fald-  

Ellers er den jo til at købe selv, hos Disney+ til og med til en overkommelig pris.

Ikke en streaming kanal, men en streaming tjeneste lige som Netflix og Viaplay.

En af vores kære admins skrev også sidste år, at han ikke ville afvise at den blev muglig at få igennem YouSee også, så det lød egentlig lidt til at han var rimelig sikker på at den vil dukke op på deres bokse.

Men det er så også et oplagt sted at nå  ud til en masse potentielle kabel tv kunder.

:slight_smile: Ja ok så en streaming tjeneste da,

Ved ikke om den Disney+ dukker op i Bland selv. Jeg hæfte mig blot ved. er youSee reklamer for den på youSee Xee Kanalen.

Kan som skrevet være et til fald. 

Omdømme 7
Badge +6

Så jeg tvivler meget på, den kommer i faste Tv pakker- Men derimod kunne jeg godt forstille mig.

Ellers er den jo til at købe selv, hos Disney+ til og med til en overkommelig pris.

Ikke en streaming kanal, men en streaming tjeneste lige som Netflix og Viaplay.

En af vores kære admins skrev også sidste år, at han ikke ville afvise at den blev muglig at få igennem YouSee også, så det lød egentlig lidt til at han var rimelig sikker på at den vil dukke op på deres bokse.

Men det er så også et oplagt sted at nå  ud til en masse potentielle kabel tv kunder.

Omdømme 6
Badge +5

Besvar