Svar

Discovery+

Omdømme 5
Badge

Hvad koster det mig. Hvis jeg vælger at abonnere på Discovery+? Skal der betales pr/md? Eller hver 3’ede måned? Der skal også købes et SD-Card, så der kan optages på diverse kanaler. Kan det betale sig, eller bliver det for dyrt i sidste ende? Har en bestemt kanal, som jeg følger med interesse. TravelChannel, som der optages mange programmer på nuværende boks. YS-4000. Dette kan ikke lade sig gøre. Hvis jeg opsiger nuværende pakke, så?

icon

Bedste svar af Radiomanden 28 November 2021, 20:36

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

21 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det koster 129 kr pr. Måned

Omdømme 7
Badge +10

Hvordan vil du kunne optage Streaming.?

Omdømme 5
Badge

Mener, at der er en prøve periode på 3 måneder? Medmindre, at prøv gratis i 3 måneder er udløbet? Medmindre, at det er en ny kunde.

Omdømme 5
Badge

Erindre ikke, at jeg har givet udtryk for streaming kan optages? Hvis dette skulle være tilfældet, så beklager jeg.

Omdømme 7
Badge +10

Det ser ikke ud til det kan prøves hvis man vil se de 7 Live kanaler

Omdømme 7
Badge +10

Der er en prøveperiode på en uge. https://www.abonnement.dk/shop/discoveryplus-268c1.html

Omdømme 7
Badge +10

Erindre ikke, at jeg har givet udtryk for streaming kan optages? Hvis dette skulle være tilfældet, så beklager jeg.

Det skrev du da du startede tråden. "Der skal også købes et SD-Card, så der kan optages på diverse kanaler." 

Angående betaling, det er på Måned basis, der betales med kort.

Hvad koster det mig. Hvis jeg vælger at abonnere på Discovery+? Skal der betales pr/md? Eller hver 3’ede måned? Der skal også købes et SD-Card, så der kan optages på diverse kanaler. Kan det betale sig, eller bliver det for dyrt i sidste ende? Har en bestemt kanal, som jeg følger med interesse. TravelChannel, som der optages mange programmer på nuværende boks. YS-4000. Dette kan ikke lade sig gøre. Hvis jeg opsiger nuværende pakke, så?

:relaxed: Hej Phoenix 73. Du kan google Discovery+ Og se priserne. på Pakkerne 

Omdømme 5
Badge

Det skrev du da du startede tråden. "Der skal også købes et SD-Card, så der kan optages på diverse kanaler." 

Utroligt jeg forvirre mig selv, end det gavner :wink:

Radiomanden

Ramte lige hovedet på sømmet.

:relaxed: Ja  Sport 129 Kr.   Underholdnig + Live 99, Kr. Mdr.

Omdømme 7
Badge +10

Ren Streaming (On Demand) er billigere, har ikke selv brug for mere, da der så slippes for hakkemad.

:relaxed: Håber det er på sin plads at mene at tråden er overføldig. 

Er jo ting som selv kan undersøges,   

God aften,

Omdømme 7
Badge +10

Ja, det er super nemt at finde ud af alt vedrørende diverse Streaming tjenester, det hele fremgår jo på de respektive hjemmesider.

Omdømme 5
Badge

Ren Streaming (On Demand) er billigere, har ikke selv brug for mere, da der så slippes for hakkemad.

Hvis man har streaming, så kan der optages med SD-Card. Hvis kanaler er på tjenesten? Hermed tænker jeg på smart-tv, som kobles med SD-Card.

Omdømme 7
Badge +10

Et TV kan kun optages det der modtages med den Tuner der anvendes, enten DVB-T, DVB-C eller DVB-S/S2

Ja, det er super nemt at finde ud af alt vedrørende diverse Streaming tjenester, det hele fremgår jo på de respektive hjemmesider.

Ja præcis, og er jo ikke produkter fra yousee længere. Som Forumet er tænkt som.

Ok er Jo også op YouSee Forum Teamet at tage stilling til. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +10

Tråden burde være i kategorien Fri snak.

Omdømme 5
Badge

Et TV kan kun optages det der modtages med den Tuner der anvendes, enten DVB-T, DVB-C eller DVB-S/S2

Er bekendt med dette, så hvis jeg køber et SD-Card. Hvorefter, at det bliver tilsluttet på smart-tv, så burde det også optage på SD-CARD? Dette er uden boks, så der burde optage på live-tv.

Omdømme 5
Badge

Tråden burde være i kategorien Fri snak.

Enig. Troede bare det omhandlede om tv og kanaler. Beklager, at det ikke omhandlede om fri snak.

Omdømme 7
Badge +10

Det er jo Streaming, det modtages som IP. Det kan ikke optages fra TVet. Alt ligger jo som On Demand, og kan ses enten før det sendes (forpremiere) eller efter det er sendt. Det er selvfølgelig med forbehold for de rettigheder der følger med udsendelserne.

Omdømme 5
Badge

Det er jo Streaming, det modtages som IP. Det kan ikke optages fra TVet. Alt ligger jo som On Demand, og kan ses enten før det sendes (forpremiere) eller efter det er sendt. Det er selvfølgelig med forbehold for de rettigheder der følger med udsendelserne.

Ok, så er det på plads.