Spørgsmål

det skulle være så godt

Omdømme 3
Badge

Nu har yousee oprettet et nyt system med 10 point for 299 kr .

ved ikke hvad jeg vil sige til det , prisstigning Ja.

flatpanels  har gennemgået hvad f eks streamingstjenester koster contra hvad man skal give gennem yousee

de gennemgår alle tjenester , og deres konkluation er at det nye koncept er Kun en prisstigning ,som ikke kan. Betale sig.  Så siger jeg Havde da ikke regnet med andet ,Yousee fortsætter med at lave krumspring  , prøver at få ringene til at se smarte ud , men er i virkeligheden en malkemaskine med hænderne nede i vores lommer, tak for kaffe siger jeg blot .

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Pisco 

Jeg kan se du mangler svar her, så det får vi lige lavet om på. 

Med YouSee Play tilbyder vi et mindre, men meget mere relevant og skræddersyet underholdningstilbud allerede fra 299 kr. om måneden, som gør det muligt kun at betale for det, man gerne vil se.
Eftersom YouSee Play giver fuld valgfrihed kan et underholdningstilbud sammensættes og løbende udskiftes på et utal af måder. Nogle sammensætninger vil være dyrere end Bland Selv, og mange vil være billigere. Det kommer helt an på hvad, du vil se og hvor meget indhold du vil have på én gang! Og hvis du er tilfreds med dit nuværende Bland Selv abonnement, skal du bare fortsætte med det.

God dag.

Omdømme 7
Badge +7

Der kan beholdes den nuværende bland selv, men der kan ikke skiftes op/med, så den der haves nu skal beholdes hvad enten det er en 10, 20 eller hvad størrelse den har. skal der haves mere eller mindre, så skal der skiftes til Play.

Omdømme 3
Badge

Kasper. Du forholder dig ikke til hvad flatpanels har skrevet ang pris og streamingskanaler, de konkluderer at det stort set ikke kan betale sig at hvis du har streamingstjenester som mange har, jeres point system er ikke dækkende, med de 10 point for 299 kr.  et de jo nærmest brugt og hvad skal man så have.

næ du yousee har gennem årene sat prisen op og op , fjernet kanaler , ( var det ikke 11 ialt i sin tid ) og alligevel. Forhøjet prisen , du må meget undskylde generalt ,et dette blot et smart koncept. For at vise ihhh tager jer jo af jeres kunder, hvormange er flygtet fra jeres produkt. Gennem de sidste år , og hvis i skal have nogle af dem tilbage, så er pris Pris afgørende , og der dumper iBig time .så konk på alt det et jo at igen i prøvet at være smarte , men efter hvad jeg læser også i kommentar sporet her på Forum ,er der mange som syntes jeres produkt er for dyrt,og 10 point slår som en skrædder i helvede.

De vil ikke åbne for kort (coax) og siger, at man bare kan bruge deres app, hvis man ikke vil betale yderligere 99 kr. for ekstra bokse.

I dag ville jeg se pressemødet på TV 2 News via webtv. Kunne jeg det? Nej. Andre kanaler virkede, men ikke den, jeg ville se. Er det sket før? Ja. Er jeg imponeret? Nej. 🙂

Omdømme 7
Badge +7

Det kan betale sig hvis der kun haves diverse kanaler, men vil man også have noget streaming, så bliver der hurtigt for dyrt.

Er ikke selv interesseret i at have mere end DR og TV2 kanaler, dem har jeg på Streaming sammen med andre Streaming tjenester, via YS kan det på ingen måde betale sig.

Skal man f.eks have TV2 Play via YS, som man desværre kun kan få med Sport, som på ingen måde og aldrig vil betales for, så skal man betale 19 Points = Kr 119, hvilket er sindsygt når man ikke og aldrig vil have Sport. Det er helt fint med TV2 Basis, da stort set alt ligger på tjenesten. YS Play er skudt mega forbi noget brugbart.

Har Disney+ og HBO Max på års abonnement hvilket er billigere, det kan man ikke hos YS hvilket er = for dyrt. Det er meget der trækker ned, og der er for lidt der trækker op.

Besvar