Spørgsmål

dårligt tv billede

Hej. 

jeg har for nyligt købt et nyt tv Lg C9 65” og syntes at det står uskarpt. Feks fodbold er det svært at se rygnummer på trøjerne. Jeg har fibernet og tv boksen Cisco vil det hjælpe at skifte boks til feks ysr 4000? Hvis jeg streamer fodbold over app på tv står det betydeligt bedre/skarpere! 

håber på lidt hjælp!

mvh Jesper. 

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +3

Hej Frimann1

Det lyder mystisk, hvis billedet ikke står tydeligt hjemme på dit tv. Hvis det er forbindelsen der er årsag til det, så vil det ikke hjælpe med en opgradering af boksen.  ​​​

Jeg vil foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan undersøge det nærmere og finde frem til en løsning. 

Hej Frimann1

Det lyder mystisk, hvis billedet ikke står tydeligt hjemme på dit tv. Hvis det er forbindelsen der er årsag til det, så vil det ikke hjælpe med en opgradering af boksen.  ​​​

Jeg vil foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan undersøge det nærmere og finde frem til en løsning. 

Hej Ozcan. 

Det har jeg prøver 3 gange men uden held. Den ene siger at det vil hjælpe med en ny boks en anden siger at det er indstillinger på tv og den tredje ville fejlmelde så er rimelig splittet om hvad der hjælper. For at få ny boks skal jeg skifte hele mit abonnement til bland selv og hvis det ikke hjælper med en ny boks er jeg ikke interesseret i at skifte abonnement! Men YouSee vil ikke udlevere en boks pga at jeg har Home trio og kan derfor høste flere penge ved at jeg skifter. 

mvh Jesper. 

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Og det hjælper ikke at flytte dit HDMI kable til en anden kilde. Altså port.

Du kan hvis dit HDMI kabel er ok, jo prøve at slukke for dit tv. og tage strømen fra og sætte dit tv igen til efter små 5 - 10 minutter.

Det skulle nulstille dine kilder. altså HDMI Porte. som standart. om det kan skyldes. nogen grund indstillinger på dit Tv er også muligt for skarphed og kontrast, lysstyrke (brightness) osv  . stå givet noget i din manual til tv. Tænker det kan være nogle grund indstillinger på tvet  uden at kloge mig. 

:relaxed: Og det hjælper ikke at flytte dit HDMI kable til en anden kilde. Altså port.

Du kan hvis dit HDMI kabel er ok, jo prøve at slukke for dit tv. og tage strømen fra og sætte dit tv igen til efter små 5 - 10 minutter.

Det skulle nulstille dine kilder. altså HDMI Porte. som standart. om det kan skyldes. nogen grund indstillinger på dit Tv er også muligt for skarphed og kontrast, lysstyrke (brightness) osv  . stå givet noget i din manual til tv. Tænker det kan være nogle grund indstillinger på tvet  uden at kloge mig. 

Hej lordfynbo.

Har faktisk prøvet at skifte HDMI stik og anden port uden held. Men det står jo skarpt via YouSee appen på tv så det burde ikke være tv indstillinger. 

mvh Jesper. 

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Ja ok har du prøvet andet HDMI kable om det hjælper. eller antennekabel er jo også muligt. hvis det er skarpt vide af app.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Frimann1 

Har du fundet et svar på problemstillingen? 

Hvis nogle af svarene i denne tråd førte til løsning/afklaring, så markér gerne svaret som bedste svar:relaxed:

Besvar