Svar

Dårlig afspilning af optagelser i skyen

Udstyr: Humax

Når jeg afspiller optagede programmer, forsvinder lyden hvis jeg pauser og starter igen. Og eneste måde er at trykke STOP og dernæst PLAY. 

Min boks er opdateret og fejlen er kun ved optagelser, ikke ved live eller streaming.

Er jeg den eneste med dette belastende problem? 

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 July 2022, 16:54

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er et kendt problem. Det er et server problem.

You See skriver på FB angående det på et spørgsmål fra anden med samme problem:

De problemer du oplever med boksen, er selvfølgelig ikke meningen at du skal opleve og det skal der gøres noget ved og vi arbejder på at forbedre de funktioner som kan drille på nuværende tidspunkt. Det beklager vi.

Özcan

vedr YS 5000

efter jeg har arbejdet fuldt tilfreds med boksen i ca 4 mdr er den pludselig begyndt med at standse midt i afspilning af optagelser, og vil ikke starte igen. Jeg genstarter boksen, men den optagelse jeg var ved at se er forsvundet.

hilsen Lise

Omdømme 7
Badge +7

Der er som skrevet en del problemer, som der arbejdes på at få løst.

Tak afventer👍

Kan tilføje, at vi oplever præcis det samme. Optagelserne kan ganske enkelt ikke afspilles mere end 25-30 minutter før de standser. Dette gælder uanset om vi afspiller via TV-boksen eller via web-interface (på PC). Ejendommeligt nok kan udsendelserne fra arkivet godt afspille uden problemer (altså botset fra der ligger 3 markeringer for hver udsendelse.. Markeringern har start-tidspunkt 5 min. forskudt).

Stærkt utilfredsstillende med en optagefunktion som i praksis er ubrugelig!

Mindst lige så utilfredsstillende at få svaret “vi arbejder på at forbedre de funktioner som kan drille på nuværende tidspunkt”. Gad vidst, om Yousee ville accepterre ½ betaling og en besked fra os om at “vi arbejder på at forbedre betalingen som kan drille på nuværende tidspunkt”?

VI skal bruge en tidsgrænse, inden for hvilken problemet vil blive løst, samt konsekvens i fald problemet ikke løses inden for tidsfristen.

Omdømme 7
Badge +7

For nuværende er der ikke en dato på det, hvis der var, så ville det blive oplyst, der er intet konkret oplyst hverken på FB siden eller her på Forummet.

For nuværende er der på tyske kanaler danske undertekster som slet ikke har noget med den tyske udsendelse at gøre

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke You See der leverer teksterne, de kommer fra den/de pågældende kanaler.

Det er jeg godt klar over, men jeg har ikke sat tekst på, men tror fejlen er rettet nu

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Jeg har tildelt @Radiomanden  bedste svar her, da trådstarters problem er blevet besvaret med korrekt svar. 

Bedste svar må rigtig gerne markeres, når det føles, at man har fået svar på sit spørgsmål😊

God dag til alle.

Besvar