Svar

Cmore


Badge

Hej

Jeg har et android tv og har Cmore app liggende der. Og det har fungeret fint.

Nu har jeg så fået Cmore via Yousee og vil gerne se en serie jeg følger. Denne kan jeg ikke finde. Den er i appen men ikke via Yousee og der er ingen søge funktion når jeg logger ind på Cmore via Yousee.

Det er som om ikke alle serier og film er med i Cmore via Yousee, kan det være rigtigt og er der ikke en søgefunktion?

icon

Bedste svar af MS-ERIK 17 January 2023, 15:05

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Ved søgning på indhold bruges søgefunktionen.

 

Badge

Ja det ved jeg. Men hvis jeg går ned på kanaler og trykker på Cmore så kan jeg vælge aktuelt, film, serier el børn. Og den serie jeg følger er der ikke. Tidligere købte jeg cmore særskilt men ville spare penge og har nu samlet det hos yousee. Men i appen er serien men ikke når jeg går ind via yousee. Troede at når jeg købte det via Yousee at indhold ville være det samme? 

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle gerne være det samme, der vil dog være en forsinkelse med hensyn til at få nyt lagt op i forhold til den direkte tjeneste.

Badge

Ok tak. Men det var betydligt nemmere at gemme favoritter og starte hvor du sluttede sidst i appen. Har stadig appen men kan ikke længere logge ind via den. Og der er meget mere i appen end via yousee. Netflix og Disney+, deres app kan jeg stadig bruge selvom jeg får dem via yousee. 

Omdømme 7
Badge +9

Disney kan kun ses via deres egen App også når det er via YS, Netflix App’en på Humax boksen kan bruges uanset om det er via YS eller ikke.

Hvis det er en serie, der har været fulgt i et stykke tid kan det ikke være en serie, der i dag eller i går er kommet med i C Mores egen app, og af den grund endnu ikke er kommet med hos YouSee. Årsagen kan være en fejl hos YouSee, brugere melder om andre serier og serieafsnit, der ved en fejl mangler hos YouSee. Det er meningen at indholdet på C Mores egen app og hos YouSee skal være de samme film, serier og serieafsnit.

Hvad hedder den pågældende serie?

Badge

Det er et stykke tid siden jeg har set den. Gik ind via appen og kunne se der var en sæson jeg ikke har set. Men da jeg klikkede på det afsnit jeg ville se så kunne jeg ikke få lov men skal åbenbart via yousee nu jeg har den derigennem. Og der kan jeg ikke finde den. Mord i skærgården el Mord i Sandhamn. Svensk serie. 

Serien “Mord i skærgården” ligger både i C Mores app og hos YouSee med sæson 6, 7 og 8. Hos YouSee er den fundet ved søgning på TV-boks YS-4000. Sæson 6 indeholder 4 afsnit, sæson 7 indeholder 8 afsnit, sæson 8 indeholder 6 afsnit. Det gælder både i C Mores app og hos YouSee. Det ser derfor ikke ud til at der mangler noget. Kan serien ikke findes må der fejlmeldes til YouSee.

 

 

Badge

Hvor søger du? Nok mig der ikke forstår hvordan jeg skal søge? Hvis jeg bruger søgefunktionen ude i venstre side i Yousee kommer den ikke frem. Og hvis jeg går længere ned og klikker på kanaler og Cmore finder jeg ikke en søgefunktion. Ved ikke hvilken boks jeg har. Fik den i efteråret 22

 

Badge

Har nu fundet ud af at jeg også har YS 4000

Du kan ikke nødvendigvis søge den frem. Hvis det ikke lykkes, så prøv kanaler > c more > serier > alle

Badge

Jeg har lavet en opdatering af boksen og nu kunne jeg finde den. Tak for hjælpen

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er kun den søgefunktion på Humax boksene som vist på billedet fra tidligere.

Besvar