Spørgsmål

cloud-baseret tv-boks virker aldrig


Vi har desværre udskiftet en af vores gamle tv-bokse til en cloudbaseret. Hvor vi før kunne optage alle kanaler, starte udsendelser forfra, optage, slette - grunden til at vi valgte Yousee, og har haft utrolig stor glæde af, så er vi nu begrænset til det modsatte: kun liveudsendelser med begrænset optag (fx ikke længere mulighed for optagelse af Cmore), manglende slette -, optage - og start forframuligheder. Hvorfor virker det bare ikke? Der er lang reparationstid hver gang, og løsningerne holder aldrig ret længe. Yousee melder ud at grundet fejl hos dem kan man ikke koble boksen på nettet.

Yousee må godt melde ud om man har tænkt sig at beholde de nye bokse? Vi er allerede gået delvist til anden løsning, og vil muligvis helt forlade Yousee. Man får slet ikke længere den lovede smarte service.

 


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Der har været problemer med at få 4000 boksen på nettet, men det er løst nu, CMore kanalerne kan ikke optages, alt indhold er On Demand, så derfor, boksen er ikke ny, den kom for snart 4 år siden.

Besvar