Spørgsmål

chromecast ultra

Hvorfor er yousee tv appen den eneste som ikke kan caste? Alle vores andre apps, DR, TV2PLAY, Netflix mv. viser muligheden for at tilslutte til chromecast men ikke yousee.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Prøvede lige at caste fra YouSee Tv app (Android) til en Chromecast 2. Det virkede fint. 

Jeg anvender iPhone og ipad og her kommer caste symbolet ikke op. Min søn anvender android telefon og det virker. Så det lader til at yousee har et problem i forhold til Apple. 

Omdømme 7
Badge +7

Både versionen til Android og iOS skulle kunne caste til Chromecast og Airplay. 

Omdømme 7
Badge +7

Tag det op med YouSee på deres Facebook side. 

Omdømme 7
Badge +3

Virker ikke på min iPad, men det er fordi VPN ikke kan frakobles… der kommer ingen Cast med iphonen, men Airplay virker...

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har forøvrigt ikke en Cast isat TVet, men en Android TV Boks...som andre app kan castes til… edit: prøvede lige DR appen, der kommer et cast icon… men ikke Yousee app med iPhonen der er en 12 Pro max...

Omdømme 7
Badge +7

Hej i tråden :) 

Hvilke enheder opleves der problemer på? 

Hvis det er på Android, så mener jeg, at der kan give tilladelse et sted under indstillinger for appen. Noget med at appen skal have adgang til netværket eller lignende. 

Håber det kan føre til løsning. 

God dag :relaxed:

Besvar