Spørgsmål

CBS Reality og Travel Channel på Bland Selv

Omdømme 5
Badge +1

Er begge kanaler tekstet på Dansk? Begrundelsen for dette spørgsmål er, at jeg syntes kanalenene virker spændende at følge med i :wink:  

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

CBS har ikke tekster, Travel mener jeg heller ikke har det.

Omdømme 5
Badge +1

CBS har ikke tekster, Travel mener jeg heller ikke har det.

Hvis dette er tilfældet? Er der så nogle af udsendelserne der omhandler om. GhostHunter? :wink:

Omdømme 7
Badge +7

Aner ikke hvad de udgaver vi har i DK sender. Det er ikke de samme som haves i UK f.eks.

Omdømme 5
Badge +1

Aner ikke hvad de udgaver vi har i DK sender. Det er ikke de samme som haves i UK f.eks.

Okay. Alligevel, så takker jeg for hjælpen. Heldigvis for YouTube :wink:

Omdømme 7
Badge +7

Ja der kan findes meget på You Tube, så det er ikke nødvendigt med mange TV kanaler.

Omdømme 7
Badge +3

Så lige på Travel Channel hos YouSee. Den havde danske tekster. Om det gælder alle programmer vides ikke. Travel Channel findes også hos Discovery Plus (tidl. Dplay), som YouSee som bekendt ikke viser mere. Viste samme program som hos YouSee men uden danske tekster.

Egentlig lidt mystisk at YouSee har kanalen som bland-selv, da det nu er en kanal under Discovery Networks.

Omdømme 7
Badge +6

Så lige på Travel Channel hos YouSee. Den havde danske tekster. Om det gælder alle programmer vides ikke. Travel Channel findes også hos Discovery Plus (tidl. Dplay), som YouSee som bekendt ikke viser mere. Viste samme program som hos YouSee men uden danske tekster.

Egentlig lidt mystisk at YouSee har kanalen som bland-selv, da det nu er en kanal under Discovery Networks.

Skyldes nok den kontrakt der blev indgået med den tidligere ejer. Travel Channel blev købt af Discovery i 2018 og YouSee’s kontrakt om levering kan være blevet indgået før den tid.

Man skal nok også regne med at Travel Channel forsvinder når kontrakten udløber.

Men så er der jo Discovery Plus i stedet for hvis folk ønsker at fortsætte med kanalen.

Besvar