Spørgsmål

c-more vil ikke afspille hele filmen

Da jeg havde set 30 min af filmen, stoppede den pludselig. Kommer ind igen og den stopper efter et minut igen. SÅ kan jeg ikke komme ind på C-more igen. Rigtig ØV. Hvad gør jeg?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er problemer med TV/ Film tjenesten skrives der på FB der arbejdes på sagen.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Gaffa,

Jeg har lignende problemer, når jeg vil streame en film fra Yousee’s filmunivers. Før december havde  jeg ikke mange problemer med ys-4000 boksen, eller yousee’s backbone/servere / udstyr på de lokale centraler (hvor det end  går galt?). Men det meste af december (specielt mellem jul og nytår) + januar indtil d.d., så har jeg diverse hyppige problemer:

• Hyppige x-pvr fejl
  • Min WiFi forbindelse disconnectes 5. min efter den er blevet tændt, og det er hver gang den tændes, efter at have været i slukket hele dagen el. natten. Alle andre WiFI enheder har ingen problemer, når jeg sidder ved siden af boksen med dem.
  • Min boks er blevet langsom om at starte afspilningen, som blev startet på en anden måde tidligere, hvor afspilningen startede dobbelt så hurtigt.
  • Spole, skip virker meget dårligt + grim pixelering  efter skip (frem/tilbage) (selv på de alm. tv kanaler sker det også engang i mellem!). Det er nok snart 1 år siden den her fejl startede!!
  • I dag d. 8/1-21, der har jeg pludselig mistet flere tv kanaler, f.eks. Zulu + tv3+ mf. på boksen, they’re gone (sort skærm når man vælger kanaler, også efter sluk/tænd)?! fejl besked: “lige nu fejler kanaler → AV_Underrun, en fejl som jeg aldrig har set før.
  • TV guiden på boksen, opdateres meget langsomt. Det gik også super hurtigt før december.

Det virker bare som om, at Yousee har et performance problem et eller andet sted i deres signal vej. Da flere ting går meget langsomt. Og jeg kan ikke læse om nogen problemer på Yousee’s drift sider. Men der er problemer, det er jeg 100% sikker på. Og det er ikke hos mig, men derimod  på vejen til Yousee.

Omdømme 7
Badge +6

Min NVIDIA Shield TV Pro boks fungerer åbenbart anderledes på det felt, hvor jeg anvender YouSee’s Android TV app, for igennem der har jeg ingen bøvl med at streame filmene fra C More, heller ikke dem fra V Film (tidl. Viasat Film) eller at se de TV kanaler som vi har i vores Grundpakke.

Minus den vej er bare nul 5.1 lyd igennem YouSee’s app, hvilket er ret træls.

Besvar