Svar

c more mangler undertekster

Nu har vi i lang tid oplevet at C more kanalerne konsekvent ikke har undertekster på film, serier eller nogen udsendelser. (C more first, C more Series).

hvad skyldes dette ? Og kan det løses ?

icon

Bedste svar af Kasper 22 September 2022, 15:56

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, husk at give så mange detaljer som muligt…

Hvilken enhed ser du CMore på? Her virker tekster ok på TV app og online med computer…

Vi ser på YouSee box. Ser ikke vis app ell internet, så ved ikke om problemet er der også. Kan prøve at se - uagtet dog er teksterne væk på boxen og vi har ikke slået dem fra på fjernesynet

Omdømme 7
Badge +3

Jeg kan nok ikke hjælpe så, har ikke CMore på Boksen lige pt.

Omdømme 7
Badge +3

Kun lige et tip, prøv tryk OK og slå tekster FRA og TIL igen på TVet. Virker på en del andre kanaler.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Perplies 

Det lyder ikke godt. 

Har du tjekket indstillingerne for undertekster på tv-boksen og hvilken af disse tv-bokse har du

Vi har YSR-2000. Ja - jeg har prøvet via YouSee boksen og TV - hjælper ikke desværre. Det er spøjst netop fordi det er kun C More programmerne 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Perplies 

Har du prøvet at slå underteksterne til direkte, når udsendelsen kører? Det er via de 3 prikker nede i bunden af billedet. 

Det virkede -tak!

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Perplies 

Det er jeg rigtig glad for - tak for din tilbagemelding😊

Jeg vil blive rigtig glad, hvis du vil markere mit svar som bedste svar, så vi får løsningen op i toppen af tråden her✅

Rigtig god dag.

Besvar