Spørgsmål

Bruge / købe brugt Humax Tv-boks Model YSR 2000 ??

Signal igennem antenneforening / coax, fra den 1 januar 2022….så jeg kan ikke prøve det af endnu...(pt har antenneforening anden udbyder)

Jeg har modtaget en model 4000 TVboks som jeg betaler 30kr/md for, den som optager i skyen, til mit TV i stuen.

Jeg tænker på at købe en brugt YSR2000 med intern HD på DBA, som skal bruges i et andet værelse...Vil jeg kunne bruge / tilslutte den og så bruge startforfra, optage mv uden det koster mig noget abb ???

Skal jeg logge ind på den brugte YSR2000 så den ved hvad pakke jeg har og få lov at starteforfra og optage ???

Jeg er klar over om jeg betaler 100kr /md så kan jeg få op til 4 TV bokse ved YouSee….men jeg har kun brug for ialt 2 bokse...og 100kr / md det er for dyrt….så hellere købe en brugt gammel model ysr2000 med intern HD...som koster ca 400kr….om den vil virke ?? :-)

Pfht

Denne tråd kan ikke kommenteres

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Den boks er udgået, og kan ikke fås mere, der der nogen som stadig har den, så er det fordi den stadig kan bruges indtil den opsiges/udskiftes, derefter bliver den lukket permanent og kan ikke længere bruges.

Dem der prøver at sælge en sådan sælger mursten/bådanker/skrot vælg selv.

Tak for hurtig svar…bare for lige at skære det ud i pap for mig ….:-)

Er i dialog med en der har en model 2000. Han siger jeg blot skal sætte den til så virker alt….men som jeg forstår på dig….så vil den ikke som i ikke...kunne bruges til noget som helst…

….om jeg satte den til, ville jeg ikke kunne

- logge ind ?

-startforfra ?

-optage ?

-bruge den som DVB-c modtager (til gammel TV) ?

Så kun at leje de ekstra op til 4 stk for de 99kr/md...?

kan du erindre om jeg skal betale noget oprettelses gebyr for hver af de resterende 3 TV bokse jeg så vil kunne leje ?

Omdømme 7
Badge +10

Som skrevet den kan ikke bruges, så snart nuværende bruger opsiger den, bliver den lukket. og da den er udgået bliver ligeledes slettet i systemet, og kan ikke aktiveres igen, derfor skal den ikke retur, You See skal ikke bruge den og kunden kan ikke bruge den.

Ok, jeg må i den lokale YouSee butik og leje en boks mere 😢

God 🎅 og godt 💥

Omdømme 7
Badge +10

Ja, eller købe en Streaming boks og installere App'en på den, så kan du det samme som med boksen. Samtidig haves der så er Smart TV enhed der kan mere end mange TVer kan.

Omdømme 5
Badge +9

Du kan også installere YouSee app’en på dit smarttv i andet værelse og koble op med wifi, så slipper du for ledninger.

Du slipper for at købe boks og kan se mange programmer en tid tilbage.

Omdømme 7
Badge +10

Med You See App'en på en enhed kan man som skrevet det samme som med 4000 boksen, inklusiv optagelse.

Omdømme 5
Badge +9

Med You See App'en på en enhed kan man som skrevet det samme som med 4000 boksen, inklusiv optagelse.

Min pointe var bare at du slipper for en boks (ekstra strømforbrug), da du aligevel kan se programmer ca. 1 uge tilbage via TVguide med Appen.. så hvorfor købe en streamings boks og optage det..

Omdømme 5
Badge

Så vidt jeg erindre, så mister man rettighederne. Hvis der ikke haves boks? Har selv prøvet uden boks, som blev sendt retur til yousee. Hvorefter, at appen ikke kunne optage. Dette er gældende for YS-4000 boksen. Skal ikke kloge mig for andre bokse.

Omdømme 7
Badge +10

At bruge App'en til at optage kan kun lade sig gøre hvis der haves en 4000 boks. Derudover, uden boks kan App heller ikke bruges til Arkiv hvis der kun haves Grundpakken.