Spørgsmål

Blocked by Cas

Omdømme 1
Badge
Får BLOCKED_BY_CAS på kanal 4,og kun denne. Humax 4000.

Nogen der ved hvad dette betyder, inden jeg kontakter kundeservice?

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Googlede lidt: https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-41/fejlmelding-paa-bland-selv-kanaler-102450
Omdømme 1
Badge
Tak for buddet, men det er kun den ene kanal, og har ikke rodet med dns....
Omdømme 7
Badge +7
Det er i hvertfald ikke et generelt problem, det fejler ikke her.

Omdømme 1
Badge
Forsøger at få gensendt rettighederne, så må vi se om det gør det....
Har fået damme problem idag. Kun på kanal 4. Har gendannet indstillinger og til fabriksinstillinger og har forbundet til internet på forkellige måder. Samme Blocked by CAS kun på kanal 4. Sket efter systemopdatering på boksen idag.
Omdømme 1
Badge
Den ligger ved yousee nu, en remote teknikker skal kikke på det, sipport kunne ikke hjælpe...
Har fået samme problem og det kun på kanal 4 efter sidste opdatering på boksen
Omdømme 7
Badge +7
Det er oplyst på FB at der er fejl på den kanal, tidshorisont 14:00.
Sgu for sjovt, hvis det er på deres FB. Jeg har ringet til kundeservice for 1 time siden og har fået lovning på et opkald fra en remote tekniker på lørdag formiddag, fordi hun ikke kunne løse problemet. HAHA
Men det er altså ikke løst kl.14.00, da det stadig var et problem kl. 16.15, også efter genstart af boksen (Det er YSR 2000 den er gal med. Den nye 4000 model fungere fint hos mig.)
De skriver, at signalet til kanal 4 er afbrudt, men kanalen kan ses på deres infokanal (lille billede). Kan du se den på webtv?
Jeg kan se kanalen på mobil app, webtv og på min YSR 4000. Det er KUN på min anden boks, som er den gamle model YSR2000, hvor jeg får fejlen.
Jeg har fået mit løst ved at reset mit modem. Der gik ca 45 min så virkede kanal 4 igen
Omdømme 7
Badge +7
Den ligger ved yousee nu, en remote teknikker skal kikke på det, sipport kunne ikke hjælpe...
Jeg har fået mit løst ved at reset mit modem. Der gik ca 45 min så virkede kanal 4 igen

Hej detlef

Meld gerne tilbage hvad løsningen/konklusionen bliver og eventuelt test, om det Handler skriver, kunne hjælpe dig også :)

Det kunne være rigtig godt at få markeret løsningen via knappen "Bedste svar" til gavn for alle der kommer forbi tråden med samme udfordringer. Så kommer løsningen til at stå lige under hovedindlægget 🙂

What  the fuck er DNS.

Omdømme 7
Badge +7

Det står f.eks. for Domain Name System. Et system som omsætter navne til adresser på Internet. 

Besvar