Spørgsmål

Bland-selv kanaler forsvinder efter standby


Mit tv er begyndt at skulle igennem en 5 trins process med at initialisere CAM modulet hver gang det tændes efter standby. Indtil det er overstået er der ikke adgang til bland-selv kanalerne. Nogle gange går tv’et selv igang med processen, men tit er jeg nødt til at pille CAM modulet ud og sætte det i igen.

Jeg har prøvet alt hvad jeg kunne komme i tanke om i.f.t. tv’et; opdatere software, genindlæse kanaler o.s.v. og også fået tjekket styrken på mit antennesignal.

Min næste idé var at prøve med et nyt CAM modul, men så støder jeg på det her, som gør mig lidt mistænksom i forhold til om nytter noget:

OBS: På nuværende tidspunkt ser det ud til, at der IKKE er mulighed for at optage tilkøbs/bland selv kanaler på tv med harddisk tilsluttet. Dette er IKKE en fejl i modulet, men et problem der ligger hos Yousee i samarbejde med bl.a Samsung og Sony tv. Vi ved at der arbejdes på at løse problemet, men kan ikke sige noget om eller hvornår dette sker.

https://www.av-connection.dk/?PGr=5447

Så jeg er nysgerrig på om der er andre der oplever noget lignende? Og om det er penge ud af vinduet at prøve med et nyt CAM modul?

Jeg har et ældre Sony Bravia (2015) og et Strong modul, der fulgte med da jeg købte bland selv for flere år siden.


Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Mit tv er begyndt at skulle igennem en 5 trins process med at initialisere CAM modulet hver gang det tændes efter standby. Indtil det er overstået er der ikke adgang til bland-selv kanalerne. Nogle gange går tv’et selv igang med processen, men tit er jeg nødt til at pille CAM modulet ud og sætte det i igen.

Jeg har prøvet alt hvad jeg kunne komme i tanke om i.f.t. tv’et; opdatere software, genindlæse kanaler o.s.v. og også fået tjekket styrken på mit antennesignal.

Min næste idé var at prøve med et nyt CAM modul, men så støder jeg på det her, som gør mig lidt mistænksom i forhold til om nytter noget:

OBS: På nuværende tidspunkt ser det ud til, at der IKKE er mulighed for at optage tilkøbs/bland selv kanaler på tv med harddisk tilsluttet. Dette er IKKE en fejl i modulet, men et problem der ligger hos Yousee i samarbejde med bl.a Samsung og Sony tv. Vi ved at der arbejdes på at løse problemet, men kan ikke sige noget om eller hvornår dette sker.

https://www.av-connection.dk/?PGr=5447

Så jeg er nysgerrig på om der er andre der oplever noget lignende? Og om det er penge ud af vinduet at prøve med et nyt CAM modul?

Jeg har et ældre Sony Bravia (2015) og et Strong modul, der fulgte med da jeg købte bland selv for flere år siden.

Hej jeg har følgende, forslag link her måske det kan hjælpe   https://services.sony.dk/supportmvc/da/content/triage/pos/factory-reset-procedure-android/10336/4

God dag,

Hej jeg har følgende, forslag link her måske det kan hjælpe   https://services.sony.dk/supportmvc/da/content/triage/pos/factory-reset-procedure-android/10336/4

 

Tak for inputtet :) Det har jeg dog prøvet.

Hej jeg har følgende, forslag link her måske det kan hjælpe   https://services.sony.dk/supportmvc/da/content/triage/pos/factory-reset-procedure-android/10336/4

 

Tak for inputtet :) Det har jeg dog prøvet.

Ja ok Måske at der lige, komme en forbi med en ide.