Svar

Bland selv i grundpakken

Omdømme 5
Badge +1

Hvornår har jeg som bruger mulighed for at tilkøbe kanaler? Selvom, at jeg har omskiftet den gammeldags store faste pakke, til Bland selv + 10 point. Med din nuværende tv-pakke har du ikke adgang til “ Bland Selv “ Har ca. Ventet i 2 uger på diverse kanaler. De er på min yousee-boks.YS-4000, så hvad er begrundelsen for, at jeg som bruger stadig ikke kan eller har mulighed for at tilvælge andre kanaler? Ønsker alle et godt nytår :grinning:

icon

Bedste svar af Radiomanden 8 januar 2021, 13:05

De åbnenes helt automatisk på Humaxen, på den er der kun de kanaler og tjenester man har adgang til, men på TVet skal de jo afkodes og der kan naturligvis kun gøres når der er monteret en kortlæser og kort. Derudover kan kanalerne jo fås på TVet via App´en.

Hvorfor vil du have dem på TVet.? Det er jo ikke nødvendigt når der haves Humaxen.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej Phoenix 73

Det lyder mest af alt som en fejl.

Tag gerne fat i vores support, så der kan blive kigget nærmere på det. Du finder kontaktoplysninger her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team

Omdømme 5
Badge +1

Hej Phoenix 73

Det lyder mest af alt som en fejl.

Tag gerne fat i vores support, så der kan blive kigget nærmere på det. Du finder kontaktoplysninger her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan

Jeg kan godt se de kanaler der følger med i grundpakken. Hvorfor kan jeg så ikke se de kanaler jeg selv har valgt i bland selv pakken på mit LG-TV. Uden YS-4000 boksen? Har dog forsøgt med Netværks-Id (111) Uden, at det har afhjulpet eller løst problemet. 

Omdømme 7
Badge +7

Er der kort og kortlæser i TVet, og er de korrekt monteret.?

Omdømme 5
Badge +1

Er der kort og kortlæser i TVet, og er de korrekt monteret.?

Hej Radiomanden

Ingen af delene.

Omdømme 7
Badge +7

Så er det jo ganske klart at der ikke kan ses andre kanaler end dem i grundpakken.

Omdømme 5
Badge +1

Så er det jo ganske klart at der ikke kan ses andre kanaler end dem i grundpakken.

Jeg troede bare, at kanalerne blev åbnet automatisk. Det gjorde de tidligere uden af have kort i TV,et

Omdømme 7
Badge +7

De åbnenes helt automatisk på Humaxen, på den er der kun de kanaler og tjenester man har adgang til, men på TVet skal de jo afkodes og der kan naturligvis kun gøres når der er monteret en kortlæser og kort. Derudover kan kanalerne jo fås på TVet via App´en.

Hvorfor vil du have dem på TVet.? Det er jo ikke nødvendigt når der haves Humaxen.

Omdømme 5
Badge +1

De åbnenes helt automatisk på Humaxen, på den er der kun de kanaler og tjenester man har adgang til, men på TVet skal de jo afkodes og der kan naturligvis kun gøres når der er monteret en kortlæser og kort.

God pointe. Jeg takker for hjælpen, som belønnes med Bedste svar og Like :wink:

Besvar