Svar

billedkvallitet dårlig

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

47 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Køb en ordentlig fordeler.Goobay 2-way antenna splitter, 5-2450 MHz, 7.5 dB loss @1750 MHz

Køb en ordentlig fordeler.Goobay 2-way antenna splitter, 5-2450 MHz, 7.5 dB loss @1750 MHz

Ja ok det ser fint ud, synes ikke lige jeg er faldet over den model. 

Jeg ser om vinteren meget Norsk og Svensk TV, der er det godt at boksen ikke skal stå tændt hele dagen, da min bliver lidt varm, ved ikke hvor god min Splitter er er vist købt i Føtex...

Ja ok Jeg kan ikke lige huske hvor min er købt lige pt.

Omdømme 7
Badge +3

Vi har ikke andre elektronik butikker da Radio og TV butikkerne i min nærmeste større by er lukket og når det virker uden problemer med signal udfald, er det vel OK.

Så lige på FB der klages over udfald, men det gør de altid i fodbold tiden...

Omdømme 7
Badge +7

Kan købes hos mange Online elektronik forhandlere.

Omdømme 7
Badge +3

Her i min nabo by har vi en TV mand der kun  kører rundt og hjælper folk, han kunne nok skaffe en anden, men ham der startede opslaget her har 4 TV, så må man vel have flere splitters, ved ikke hvornår det er for meget?

Omdømme 7
Badge +7

Intet problem.Triax DOCSIS 3.1 antennefordeler, 4-vejs

:relaxed: Jeg kan se min ser anderledes ud Radiomanden. Sådan her. 

Omdømme 7
Badge +7

Billigt skrammel, anbefales ikke. Sådanne giver problemer.

Billigt skrammel, anbefales ikke. Sådanne giver problemer.

Tak Radiomanden, have det selv nok på fornemmelsen, 

Omdømme 7
Badge +7

Det er mest 3 Max andre folk har problemer med….

Dette skulle være løst og vi har fået positive tilbagemeldinger. Se denne tråd:

Det burde ikke længere være et problem ellers melder jeg gerne tilbage til teknikrummet:relaxed: ​​​​​​

Meget mærkeligt..

ser håndbold og ind imellem ser det virkeligt dårligt ud.. når man kommer tæt på bliver ansigter helt uklar og “prikket”

prøver at slå over på TV2 og DR1.. knivskarp kvalitet.. og reklamer og andet i pausen også skarpt

det må altså som jeg har læst være YouSee det sender det i dårlig kvallitet.

eller Viaplay der leverer i dårligt kvallitet.

Omdømme 7
Badge +3

Når næsten alle ser det i OK kvalitet er det nok dine modtage forhold der skal kikkes på, jeg har ingen problemer når jeg tester det efter folk klager...

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Jeg har lige set en fodbold kamp på 3 Max det ser fint ud her.

Ser fodbold på 3 plus.. ingen problem.. hvis det er mit udstyr burde alle kanaler vel være dårlig tænker jeg.

kan det være et lokal problem ??

måske jeg skal ind og kigge hos naboerne..

Omdømme 7
Badge +3

Prøv at koble de 4 TV fra og tilkoble kun 1 direkte til antenne stikket og se om det er bedre...

Omdømme 7
Badge +3

Som @Kasper siger skulle 3 Max være OK nu, ellers må du klage og han ser på det, siger det til de rette...

:relaxed: Hej du kan prøve at fabriksindstillingerne i Tv.et om det løse det. Som et forsøg

Hvis du mener alt andet er i orden. både indedøres og ude fra teknikkassen.

Er også muligt i Avancerede justeringer. at finjustere indstillingerne Billedet.

Er også muligt at sætte billedindstillingerne til automatisk. i nogle Tv,er.

Ellers har jeg ikke lige flere forslag. hvis kablet er i orden og der ikke er tale om indstråling. altså Udfald på nogle af kanalerne. Er jo også et forsøg værd at prøve at tage dit Tv fra altså træk stikket ud stikkontakten det nulstiller HDMI Kilderne. 

God dag,

Tak for hjælpen.

Jeg prøver de sidste forslag og ellers må jeg kontakte min tv mand.

Tak for hjælpen.

Jeg prøver de sidste forslag og ellers må jeg kontakte min tv mand.

Hej PerA. prøv at give det et forsøg at tage dit TV fra engang.

Held og Lykke til med det hele. Håber du vender tilbage. hvis du fik det løst og hvad problemet er. 

Har skiftet alle stik til f-connect. skiftet et enkelt kort kabel. Justeret forstærker.

Alle kanaler undtagen 3 max ( er dog blevet bedre også ) er i orden. Har også lånt en god forstærker hos tv forretning.. Ændrede ikke noget. 

Vi har fået sat en TDC mast op 200 m fra vores så så mistanken er indstråling.

Prøver at leve med det ellers bliver tv forretning sat på opgaven...

Har skiftet alle stik til f-connect. skiftet et enkelt kort kabel. Justeret forstærker.

Alle kanaler undtagen 3 max ( er dog blevet bedre også ) er i orden. Har også lånt en god forstærker hos tv forretning.. Ændrede ikke noget. 

Vi har fået sat en TDC mast op 200 m fra vores så så mistanken er indstråling.

Prøver at leve med det ellers bliver tv forretning sat på opgaven...

Hej ok ja om TDC Masten kan gøre indflydes på jeres er svært at vide 

Er da flere som oplever samme som dig, Tænker hvis det er en forening.

Husker for år tilbage at nogle af mine TV Kanaler drillet. altså på boksen.

Da fandt youSee ud af, det skyldes at Boxer,s frekvenser lå tæt på youSee.s.

Så er muligt 

God dag,