Svar

Beovison 10-32 og You see boks

Hej.

Hvordan tilslutter jeg ovennævnte til boksen. Fjernsynet modtager fint tv signal igennem det helt almindelige fjernsyns stik - men det skulle jo gerne over boksen, så funktionerne i denne kan bruges.

Nogen der kan hjælpe.

PS. Er ikke fortrolig med TVét heller, da det lige er købt brugt.

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 april 2021, 16:56

Det har 3 HDMI porte . Så skal Humax boksen tilsluttes i en af dem.

HDMI IN (A, B og C) Til en HDMI-videokilde (High Definition Multimedia Interface) eller en computer. Kilderne kan registreres til alle AV-stikgrupperne. Antallet af HDMI-stik kan øges ved at slutte en HDMI Expander/MATRIX til HDMI C-stikket.

Manual Side 22.

https://bangolufsenassistentgohe.blob.core.windows.net/manuals/TELEVISIONS/BEOVISION_10/beovision10_gettingstarted_danish.pdf

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det har 3 HDMI porte . Så skal Humax boksen tilsluttes i en af dem.

HDMI IN (A, B og C) Til en HDMI-videokilde (High Definition Multimedia Interface) eller en computer. Kilderne kan registreres til alle AV-stikgrupperne. Antallet af HDMI-stik kan øges ved at slutte en HDMI Expander/MATRIX til HDMI C-stikket.

Manual Side 22.

https://bangolufsenassistentgohe.blob.core.windows.net/manuals/TELEVISIONS/BEOVISION_10/beovision10_gettingstarted_danish.pdf

Kære Radiomanden. Jeg takker for dit svar. Ved ikke om jeg helt forstår det - men vil prøve. Det er nok nemmer, når jeg står med det. Og tak for linket også. Fortsat god påske . Hilsen Gabriella :-)

Omdømme 7
Badge +3

Hej, har du fået boksen sat til dit nye TV?

Brug HDMI Indgang B eller 2 eller hvad den hedder på dit TV...

Hej Jorn. Mange tak. Nej har ikke fået det gjort endnu. Skal lige have det op og hænge. Jeg vil prøve :-).

Mvh Gabriella :-)

Omdømme 7
Badge +7

Det vil jo være en god ide at få alt prøvet inden det hænger på en væg.

:laughing: - Ja - det er bare så tungt og uhåndterbart på gulvet. Fjernsynet virker - så… det er bare p-40 fejlen der skal korrigeres :smirk:

Omdømme 7
Badge +7

Skulle der e.v.t. rodes med kabler, så er det jo ikke nemt når det er på væggen.

Indgangene er forneden og det kan vippes skråt ud via hængslerne - så det kan lade sig gøre. Men tak for råd og omtanke :hibiscus:

Besvar