bemærk: viaplay har IKKE søgefunktion

Viaplay har IKKE søgefunktion. Brugerfladen ligner slet ikke den originale viaplay. Dvs. det er et meget ringere produkt.

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/viaplay-aktivering Er det gjort.?

ja, det har jeg gjort, og jeg kan også bruge viaplay, men den er meget ringere end den originale version, som jeg har et par dag endnu.Meget bedrer oversigt og søgefunktion, så det er noget skuffende at yousee versionen har mangler

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke V Play via You See, men kan se det samme som man kan her. https://yousee.dk/viaplay

Omdømme 7
Badge +3

Hej Radiomanden, du er tilbage? 

vedr. Viaplay vel den samme app man/jeg bruger på TVet?

nu gik Yousee TV i sort her… :(

Omdømme 7
Badge +7

Ja jeg er tilbage, der var desværre forsinkelse på Fiber installationen.

Jeg bruger V plays egen App, som man også kan når det er via You See.

Omdømme 7
Badge +3

Man får en Viaplay “kanal” på boksen og appen, men det kan ikke bruges til noget godt...

Omdømme 7
Badge +3

Men for at svare spørgeren, får du adgang til at bruge Vplay appen som normalt...

Omdømme 7
Badge +7

Ved virkelig ikke hvorfor der er er den “kanal” totalt unødvendigt. Der medfølger en adgang til V Play´s egen tjeneste, når man vælger tjenesten i bland selv.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har Viasat film, derfor har jeg Vplay på boksen, som ikke virker ligenu, der er kun lidt at vælge imellem og ingen sport, da jeg aldrig ser film eller især ikke serier...

Omdømme 7
Badge +7

Det der følger med er Serier og Film, ikke Sport, skal man have Sport, så er det direkte fra V Play.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg kan ikke lige huske sidst jeg brugte Viaplay, jeg har Sport, men det er over 300 kr ud af vinduet for de få gange de sender noget sport der ikke kan ses på en V kanal… :o

Tak for svar til begge . Har nu logget ind via visplay på TV så nu ser det ud som det skal. Havde signet op på viaplay på Mac og troede så at log ind blev ovf til you see. Nu vil jeg se om der er en HBO Nordic fox og cmore app separat, for på YouSee mangler søgefunktion

Omdømme 7
Badge +7

Der er søgefunktion på You See boksene den dækker alt hvad der haves af rettigheder på den, Netflix undtaget, den har sin egen søgefunktion. Der er ikke adgang til HBO og C More App´s når det er via You See.

Omdømme 5
Badge +7

Tak for svar til begge . Har nu logget ind via visplay på TV så nu ser det ud som det skal. Havde signet op på viaplay på Mac og troede så at log ind blev ovf til you see. Nu vil jeg se om der er en HBO Nordic fox og cmore app separat, for på YouSee mangler søgefunktion

Hej cabj

Hvis du bruger søgefunktionen ude i hovedmenuen, søger den i mellem alt det indhold, du kan finde hos os. Både fra Viaplay, HBO og C More. 

Stefan, YouSee Forum

Hej Stefan,

jo det har jeg fundet ud af, men lidt molboagtigt, organiseringen i apps er heller ikke for god, slet ikke på niveau som fx, den originale viaplay app, det må I kunne gøre bedre.

mvh

carsten

Hej cabj

Hvis du bruger søgefunktionen ude i hovedmenuen, søger den i mellem alt det indhold, du kan finde hos os. Både fra Viaplay, HBO og C More. 

Stefan, YouSee Forum

Jeg har lige fået en Humax-TV-boks, men når jeg bruger søgeikonet (luppen på menuen, der åbner til venstre, når man trykker "menu" på fjernbetjeningen) kommer der værken resultater for Netflix eller Viaplay. Jeg har oprettet bruger til både Netflix og Viaplay.

Dette er desværre et kempe irritationsmoment

Omdømme 7
Badge +7

Der skal bruges Netflix Appen for at søge på deres indhold. Der kan søges på V Play indhold, men det er ikke den fulde V Play på You See, der skal bruges deres egen App, som der medfølger log In til.

Der skal bruges Netflix Appen for at søge på deres indhold. Der kan søges på V Play indhold, men det er ikke den fulde V Play på You See, der skal bruges deres egen App, som der medfølger log In til.

Så TV-boksen er lavet så søgefunktionen eksister på Netflix(det er meget lækkert), men hvorfor har man ikke lavet det samme for Viaplay og TV2 play? Der ser jo på baggrund af Netflix funktionen ud som om det burde kunne laves.

-Og mange tak for svaret :) 

Omdømme 7
Badge +7

Nej, som skrevet for at søge/finde Film og Serier på Netflix, så kan kun deres App bruges, den er jo på boksen.

Besvar