Spørgsmål

BBC World News

Omdømme 5
Badge +1

Andre, som også har sort skærm på denne kanal? Lige nu fejler kanalen. Sluk og tænd via knappen bagpå boksen-det kan løse problemet. Dette er afprøvet. Uden, at det har afhjulpet. Fejlkode: Blocked_By_Cas. Model YS-4000 boks.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej,

Har du stadig problemer, her virker kanalen, men uden logo på skærmen...

Omdømme 5
Badge +1

Hej,

Har du stadig problemer, her virker kanalen, men uden logo på skærmen...

Har stadig problemer med sort skærm og med tekst. Blocked_By_Cas. Har logo på min skærm.

Omdømme 7
Badge +7

Har set på FB om der er nogen der skriver om det, men der er ikke noget, de har åbnet for Besked funktionen og mange skriver til You See af den vej ser det ud til, der er ikke så meget aktivitet på siden som der plejer at være.

Står der noget i drift info om det. ? Ellers kontakt You See på FB og hør om det.

Omdømme 5
Badge +1

Har set på FB om der er nogen der skriver om det, men der er ikke noget, de har åbnet for Besked funktionen og mange skriver til You See af den vej ser det ud til, der er ikke så meget aktivitet på siden som der plejer at være.

Står der noget i drift info om det. ? Ellers kontakt You See på FB og hør om det.

Har ingen FB profil, så den vej kan jeg ikke gå, har også undersøgt driftinfo. Ingen information om dette.

Omdømme 7
Badge +7

Så må du kontakte Teknisk Support. Det er tilsyneladende ikke alle som har problemet, som Jorn Hansen skriver virker kanalen hos ham.

Omdømme 5
Badge +1

Så må du kontakte Teknisk Support. Det er tilsyneladende ikke alle som har problemet, som Jorn Hansen skriver virker kanalen hos ham.

Det var også min tankegang. Hvornår lukker teknisk support? Min mobil trænger til at blive opladet.

Omdømme 7
Badge +7

Der er lukket for i dag. Hvad har deres åbningstid at gøre med telefonen.? Den kan jo også bruges samtidig med at den lader.

Omdømme 5
Badge +1

Der er lukket for i dag. Hvad har deres åbningstid at gøre med telefonen.? Den kan jo også bruges samtidig med at den lader.

Min kommentar var ikke helt gennemtænkt, så kan kun tilslutte mig synspunktet på kommentaren.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg prøvede lige igen, virker både med 4000 boks og Yousee app på tv`et.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg prøvede lige igen, virker både med 4000 boks og Yousee app på tv`et.

For mit vedkommende, så virker BBC World News også på app på tv. Bare ikke på YS-4000 boksen.

Omdømme 5
Badge +1

Har på fornemmelsen, at det skyldes bland selv pakken? Har pakken med 10 point. For så efter at opgradere til det næste, så jeg kan tilslutte 10 point igen :wink:

Omdømme 7
Badge +7

Der er godt nok forskel på modtagelse af grundpakken på Qam 64 og på modtagelse af Bland selv og Fuldpakken (kanalerne over Grundpakken) på Qam 256, det kræver et bedre signal, men om det lige er årsagen.?

Omdømme 5
Badge +1

Har fået signalet tilbage, så det var en fejl hos YouSee.

Besvar