Svar

BBC One

Hej, d. 22/3 starter et program på BBC One som jeg gerne vil se, det løber over ca 8-10 uger.

kan jeg tilkøbe det eller streame ? Jeg har i dag yousee pakke igennem antenneforening

Gitte

icon

Bedste svar af Radiomanden 14 april 2020, 18:14

Den kanal kan på ingen lovlig måde ses uden for UK. Der er dog måder, men de skal ikke omtales her.

Der må ventes om DR eller andre der leverer kanaler til You See måske køber udsendelsen.

Se original

22 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad menes der precist.?

At jeg gerne vil se et program der sendes på BBC One, og jeg spørger om det kan lade sig gøre via yousee eller om det er via andre tjenester?

Omdømme 7
Badge +7

Den kanal kan på ingen lovlig måde ses uden for UK. Der er dog måder, men de skal ikke omtales her.

Der må ventes om DR eller andre der leverer kanaler til You See måske køber udsendelsen.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: BBC One er den endeligt i youSee,s udvalg. Mener den engang blev  efterspurgt. Kunne ikke lade sig gøre pga manglende rettigheder til at vise kanalen herhjemme. Som Radiomanden skriver. 

Omdømme 7
Badge +3

Du må nok vente til det evt. vises på BBC Brit...

Omdømme 7
Badge +7

:slight_smile: BBC One er den endeligt i youSee,s udvalg 

ja, I dine drømme.

Omdømme 7
Badge +7

Du må nok vente til det evt. vises på BBC Brit...

Det kan være en mulighed, eller hvis det er Natur/dyr, så kan det være på BBC Earth.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: BBC One er den endeligt i youSee,s udvalg 

ja, I dine drømme.

Underlig kommentar. 

Omdømme 7
Badge +7

Den kommer da i hvertfald ikke fysisk.

Omdømme 7
Badge +3

Den kan som Radiomanden siger godt ses herhjemme på free streaming, men jeg vil ikke anbefale at prøve det i de her tider...

Omdømme 5
Badge +5

Er nok 8 år siden den blev efterspurgt hos youSee. tænkte kunne være den var i kabelpakkerne i mellemtiden". . er den så ikke. Så det sker givet ikke.

Omdømme 7
Badge +7

De kanaler kommer aldrig til at kunne blive set hos udbydere her i EU.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Nej der har du givet ret. Radiomanden Jeg ved så ikke om det er muligt at se vide af https://www.bbc.co.uk/iplayer Men er nok tvivlsomt 

Tak for jeres svar 👍

Omdømme 7
Badge +7

:slight_smile: Nej der har du givet ret. Radiomanden Jeg ved så ikke om det er muligt at se vide af https://www.bbc.co.uk/iplayer

ja, med VPN.

Omdømme 5
Badge +5

Ja Præcis Radiomanden, og velbekomme famrye 

Omdømme 7
Badge +6

Ja Præcis Radiomanden, og velbekomme famrye 

VPN, den har de regnet ud hos BBC.

Da jeg prøvede med den VPN tjeneste jeg benytter og anvendte en af tjenestens Britiske servere efter at jeg også med succes havde oprettet den påkrævede konto hos BBC, ved der at udgive mig for at bo i London og også anvende min Gmail adresse, der fik jeg en sorry besked langet ud om at jeg befandt mig i udlandet og klikkede jeg på emnet om hvorfor at jeg fik den, der stod anvendelse af VPN nævnt som en af årsagerne til at man får den sorry besked.

Så det ser ud til at man skal have en internet forbindelse igennem en Britisk internet udbyder for at anvende BBC’s iPlayer tjeneste, så af den grund så jeg naturligvis ingen grund til at beholde den BBC konto og slettede den.

Omdømme 5
Badge +5

Så Persen M. Ja så er VPN ikke en løsning da. :relaxed: Du har givet ret i at internet forbindelse igennem en Britisk internet udbyder er nødvendigt 

Omdømme 7
Badge +6

Så Persen M. Ja så er VPN ikke en løsning da. :relaxed: Du har givet ret i at internet forbindelse igennem en Britisk internet udbyder er nødvendigt 

Eller nu når jeg tænker over det, man skal måske være meget heldig at finde en premium tjeneste der har mange servere i UK, der ikke er blevet identificeret, som man så kan skifte imellem manuelt.

Men heldigvis har jeg ikke den form for bøvl med streaming tjenesterne fra de Amerikanske networks, som NBC, CBS, The CW osv. Det er bare at logge på en Amerikansk server og man er kørende.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile:

Eller nu når jeg tænker over det, man skal måske være meget heldig at finde en premium tjeneste der har mange servere i UK, der ikke er blevet identificeret, som man så kan skifte imellem manuelt.

Men heldigvis har jeg ikke den form for bøvl med streaming tjenesterne fra de Amerikanske networks, som NBC, CBS, The CW osv. Det er bare at logge på en Amerikansk server og man er kørende.

Ja det er smart, er sikkert ikke så meget bøvl med dem. Er lidt sjovt for. Jeg læste i går et sted ellers det skulle være muligt at kunne se BBC One osv med VPN. Men et er jo  teori og noget andet er jo praktisk :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Det fremgår tydeligt af denne webside fra BBC at BBC’s iPlayer kun kan bruges af brugere, der befinder sig i UK:

https://www.bbc.co.uk/iplayer/help/questions/watching-outside-the-uk/reside-outside-uk

Mange af BBC’s programmer bliver købt af diverse andre TV-stationer, så de ønskede programmer bliver muligvis tilgængelige på en eller flere af de TV-kanaler, som YouSee udbyder, herunder DR.  

Omdømme 5
Badge +5

http://vpnzonen.dk/bbc-iplayer-i-danmark-med-vpn/

Besvar