Svar

Arkiv ændringer

Arkiv er blevet ændret, som det også er beskrevet i andre indlæg.

Søgefunktionen er dermed nærmest ubrugelig, fordi den er så uoverskuelig.

Yousee har ikke meddelt noget om dette til os kunder.

Jeg har ringet til kundeservice og spurgt, om funktionen kommer tilbage til det system, der var før og fik at vide af medarbejderen, at det ville blive løst i løbet af den kommende uge.

Det er 3 uger siden nu! 

Jeg har også skrevet og spurgt om problemet, hvor jeg fik at vide, at man IKKE har tænkt sig at ændre arkivfunktionen tilbage til, hvad den kunne før. 

Det var altså en usandhed jeg fik serveret på telefonisk kundeservice, og det er ikke i orden!

Vi synes, at standarden er så elendig nu, at vi stærkt overvejer at opsige vores abonnement.

Men jeg vil gerne have et svar fra yousee om de problemer, vi oplever med abonnementet og den service, der tilbydes os kunder.

Venlig hilsen

flottebak

icon

Bedste svar af Stefan 23 november 2020, 10:06

Jeg har ringet til kundeservice og spurgt, om funktionen kommer tilbage til det system, der var før og fik at vide af medarbejderen, at det ville blive løst i løbet af den kommende uge.

Det er 3 uger siden nu! 

Jeg har også skrevet og spurgt om problemet, hvor jeg fik at vide, at man IKKE har tænkt sig at ændre arkivfunktionen tilbage til, hvad den kunne før. 

Det var altså en usandhed jeg fik serveret på telefonisk kundeservice, og det er ikke i orden!

Vi synes, at standarden er så elendig nu, at vi stærkt overvejer at opsige vores abonnement.

Men jeg vil gerne have et svar fra yousee om de problemer, vi oplever med abonnementet og den service, der tilbydes os kunder.

Venlig hilsen

flottebak

Hej flottebak

For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at det er et kundeforum, og derfor er det primært andre YouSee kunder, du kan få svar fra herinde. Har du brug for hjælp fra os, så kan vi fanges på telefon, mail og Facebook. 🙂 Du mangler et svar - det får vi lige lavet om på.

Der har desværre været nogle ting, der ikke har fungeret efter hensigten i forbindelse med opdateringen. Vi har rettet en del, men nogle ting skal fortsat optimeres, og det arbejder vi videre med. Udseendet skal man vænne sig til, men årsagen til det er blevet ændret er, at vi gerne vil have, at tingene ser ens ud hos os på tværs af de platforme, man kan bruge. Eksempelvis er kanaloversigten nu under punktet med Apps, som du finder i menuen, og det har ellers kunnet findes under TV-Arkiv punktet.

Vi er kede af, at det ikke spillede 100% fra start af, men vi håber, at vores kunder bliver glade for det fremadrettet.

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Det er 3 uger siden nu! 

Venlig hilsen

flottebak

Hej flottebak

For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at det er et kundeforum, og derfor er det primært andre YouSee kunder, du kan få svar fra herinde. Har du brug for hjælp fra os, så kan vi fanges på telefon, mail og Facebook. :) Du mangler et svar - det får vi lige lavet om på.

Der har desværre været nogle ting, der ikke har fungeret efter hensigten i forbindelse med opdateringen. Vi har rettet en del, men nogle ting skal fortsat optimeres, og det arbejder vi videre med. Udseendet skal man vænne sig til, men årsagen til det er blevet ændret er, at vi gerne vil have, at tingene ser ens ud hos os på tværs af de platforme, man kan bruge. Eksempelvis er kanaloversigten nu under punktet med Apps, som du finder i menuen, og det har ellers kunnet findes under TV-Arkiv punktet.

Vi er kede af, at det ikke spillede 100% fra start af, men vi håber, at vores kunder bliver glade for det fremadrettet.

Stefan, YouSee Forum Team

yousee er f------- ligeglade, spørg hellere en dør, samme svar!!!

Jeg har prøvet  at få et problem løst i ca 1 ½ år. Kun BLA- BLA

Besvar