Svar

ARD & ZDF mangler igen danske undertekster

Vi abonnerer på fuldpakken kabel TV.

Vi har den sidste uge oplevet at der mangler danske undertekster, selvom programoversigten siger at de er med danske undertekster.

Det gælder både ved direkte modtagelse som kabel TV eller ved streaming via YouSee TV 

Hvornår kan det forventes løst

På forhånd tak for hurtigt svar

Vh SBVP55 Herning 15. September 20h38

icon

Bedste svar af Kevin 16 September 2022, 10:29

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det kan der ikke svares på her på forummet, det er ikke You See der leverer teksterne, de kommer direkte fra den pågældende kanal, det er heller ikke alle udsendelser der har tekster.

Der skrives jævnligt på FB at der mangler tekster.

Omdømme 2
Badge +1

Vi abonnerer på fuldpakken kabel TV.

Vi har den sidste uge oplevet at der mangler danske undertekster, selvom programoversigten siger at de er med danske undertekster.

Det gælder både ved direkte modtagelse som kabel TV eller ved streaming via YouSee TV 

Hvornår kan det forventes løst

På forhånd tak for hurtigt svar

Vh SBVP55 Herning 15. September 20h38

Hej Henning

Vi har fået ret mange meldinger om manglende undertekster på ZDF og ARD, så vi er ved at undersøge om det er en fejl hos os eller fra udbyderen, så vi arbejder på at få det rettet :) 

Hej Radiomand

Tak for oplysning.

Det er muligt at det ikke er Yousee der leverer undertekster. 

Grundlæggende er det underordnet. Da You See er min leverandør, og der er Yousee som oplyser at programmet er med undertekster, derfor må det også være YouSee ansvar at der leveres som beskrevet og aftalt.

Jeg kan jo ikke gå til Yousee's underleverandør og reklamere over manglende levering og opfyldelse af kontrakten mellem YouSee og mig som abonnent

Så kom nu igang med at levere som aftalt, så er alt yderlige kommunikation overflødig.

God aften

SBVP55 

Hej Radiomand

Kender iøvrigt ikke FB, og har ikke noget ønske om at bruge det.

Det kan vel heller ikke være rigtigt at man skal være FB bruger for at kommunikere med YouSee om manglende levering.

Fortsat god aften 

SBVP55 

Hej Kevin

Tak for hurtigt svar.

Vi ser frem til at modtage de manglende tekster.

God aften

SBVP55 

Omdømme 7
Badge +7

Hej Radiomand

Kender iøvrigt ikke FB, og har ikke noget ønske om at bruge det.

Det kan vel heller ikke være rigtigt at man skal være FB bruger for at kommunikere med YouSee om manglende levering.

Fortsat god aften 

SBVP55 

En rigtig stor del af hjælp og indrapportering af fejl, samt andre henvendelser er netop deres FB side,

Omdømme 7
Badge +7

Hej Radiomand

Tak for oplysning.

Det er muligt at det ikke er Yousee der leverer undertekster. 

Grundlæggende er det underordnet. Da You See er min leverandør, og der er Yousee som oplyser at programmet er med undertekster, derfor må det også være YouSee ansvar at der leveres som beskrevet og aftalt.

Jeg kan jo ikke gå til Yousee's underleverandør og reklamere over manglende levering og opfyldelse af kontrakten mellem YouSee og mig som abonnent

Så kom nu igang med at levere som aftalt, så er alt yderlige kommunikation overflødig.

God aften

SBVP55 

Det er ikke You See der har aftale angående undertekster, det er verdens TV.

https://www.nabolandskanalerne.dk/tv-fra-nabolandene/danske-undertekster/

Besvar