Svar

App version. 2.0.21 og login


App version. 2.0.21 og login

Hej Yousee appen er opdateret på mit nye Samsung TV og jeg bliver hver gang jeg tænder TV, bedt om at indtaste logge ind, dette skulle jeg ikke før opdatering. Har genstartet TV og fjernet app/geninstalleret app uden at det løser problemet.

Nogle gode forslag? hilsen Pedersen

icon

Bedste svar af Kevin 14 October 2022, 09:02

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Se denne tråd 

På softwareversion 2.1.1, Samsung TV (1 år gammelt) oplever vi også at skulle logge ind konstant.

Det er meget irriterende - og nej, vi har ikke for mange enheder logget ind på vores abonnement.

Hvornår er der en løsning?

Omdømme 2
Badge +3

Der er blevet lavet et fix, så dette ikke sker mere, så du skal sikre dig at din app er fuldt opdateret og så log ud og ind igen, og så burde du ikke opleve problemet mere :)