Spørgsmål

Antal enheder


Omdømme 1

Jeg kan ikke slette mine gamle enheder og jeg er nået mit maksimum antal enheder på 5. Hvad gør jeg


Denne tråd kan ikke kommenteres

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kan der læses om her. https://kundeservice.yousee.dk/tv/streaming/device-management

Omdømme 1

Tja. Problemet er at den besked ikke dukker op på PC’en. Så jeg er lige vidt, desværre. 

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen problemer med Linket, det er Copy/paste fra den pågældende side.

Har ingen problemer med at klikke på linket fra radiomanden, så linket virker herfra.

Omdømme 1

Linket virker fint. Men de skærmbilleder som illustreres på linket dukker ikke op på min PC. Derfor kan jeg ikke få lov til at administrere mine enheder 

Omdømme 7
Badge +9

 Her er det på ren tekst.

Fjern enheder fra oversigten

Forsøger du at starte afspilning på YouSee Tv & Film, på enhed nr. 6, så vil du blive mødt med denne oversigt. Her skal du blot fjerne en af dine andre enheder på listen, så starter afspilningen med det samme.

Omdømme 1

Og det er netop den besked der IKKE kommer på min PC. Der står blot at der er for mange enheder. Jeg får ikke muligheden for at fjerne nogen. 

Linket virker fint. Men de skærmbilleder som illustreres på linket dukker ikke op på min PC. Derfor kan jeg ikke få lov til at administrere mine enheder 

Måske derfor, at du skal følge radiomanden guide?

Omdømme 7
Badge +9

Og det er netop den besked der IKKE kommer på min PC. Der står blot at der er for mange enheder. Jeg får ikke muligheden for at fjerne nogen. 

Så må der prøves fra en anden enhed.

Og det er netop den besked der IKKE kommer på min PC. Der står blot at der er for mange enheder. Jeg får ikke muligheden for at fjerne nogen. 

Har du andre muligheder eller anden pc som kan lånes, så du kan slette alle enheder der ikke ønskes på egen pc?

Omdømme 7
Badge +9

Her er hvad You See skriver på FB angående samme spørgsmål.

 Du kan dog logge alle enheder ud, når du tilgår Tv & Film appen. Her vil du få en pop-up boks, hvor du kan se en oversigt over de enheder, der benytter dit login, og her kan du også smide dem af ved at trykke på krydset.

Omdømme 1

Fedt. Det prøver jeg. Tak!

Fedt. Det prøver jeg. Tak!

Håber inderligt på det lykkedes. Hvis det lykkedes, så fortjener radiomanden. Det Bedste svar 😉