Svar

Alle landskampe på YouSee

YouSee er det ikke snart på tide at I får løst den konflikt med Discovery?

Vi fodboldglade seere har været i klemme i denne strid alt for længe.

Jeg ønsker ikke at skifte til andre udbydere, da jeg ellers er godt tilfreds med YouSee - lige bortset fra at jeg skal til andre kilder for at se de landskampe i fodbold… Jeg har prøvet at have abo ved Discovery+ da jeg gerne ville se kampene - men det er dyrt og billedkvaliteten er simpelthen ikke i orden.

Få det nu løst!

Har nu hørt at TV2 får landskampene… så det er fint. Resten af Discovery er ligemeget. 

icon

Bedste svar af Radiomanden 11 October 2021, 11:47

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Dette forum er ikke en kontakt til You See, de kontaktes på deres FB side.

Der er på FB svaret på samme spørgsmål i går.

På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke Discoverys indhold.

Vi vil fortsat gerne lave en aftale med Discovery om at kunne tilbyde Discovery+ via Bland Selv – ligesom vi også tilbyder Netflix og andre streamingtjenester.

Kasper

Til næste år har TV2 rettighederne til landsholdet. 

Hej, 

Ok, tak for info.

Så med tiden løser tingene sig alligevel :-)

Omdømme 6
Badge +5

Tror ikke der lige er en aftale lige om hjørnet.

Men ellers kan Discovery+ jo tilkøbes.

Men ingen kender som sagt, dagen før solen er gået ned.

Så alt er jo i spil.

Er jo muligt at høre youSee, enten på FB Eller på Kundeservice. 70704040.

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Der er jo gengivet hvad You See har skrevet, der er ingen forhandlinger, så der er ingen grund til at der skrives til You See angående det, for det ændrer ikke noget på det der er svaret. Det løses jo helt af sig selv til næste år.

Hvem til den tid er så interesseret i hvad der sendes af sport fra den udbyder, det er der næppe nogen der er.

Omdømme 7
Badge +3

Jo, da de jo har eneret til tennis…

Omdømme 7
Badge +3

Men jeg så lidt af sidste Landskamp på Eurosport Player, det virker endnu, men nye kan vist ikke købe abbo der…

Omdømme 6
Badge +5

Men jeg så lidt af sidste Landskamp på Eurosport Player, det virker endnu, men nye kan vist ikke købe abbo der…

:relaxed: Ser Discovery+ ikke til at være samme pris som Eurosport Player alene.

Mener kan det ikke betale sig at valge den så Discovery +

Omdømme 7
Badge +7

Nu sender Discovery+ jo heldigvis andet end lort, det har jeg ikke abonnement på, men på det øvrige de har.

Omdømme 7
Badge +3

:relaxed: Ser Discovery+ ikke til at være samme pris som Eurosport Player alene.

Hej, det der forstår jeg ikke helt… Men jeg har haft Eurosport Playeren i over 10 år, vi får det lidt billigere….

Omdømme 6
Badge +5

Hej, det der forstår jeg ikke helt… Men jeg har haft Eurosport Playeren i over 10 år, vi får det lidt billigere….

Hej Jorn- Hansen, jeg mente blot omkring prisen, og du så valgte Discovery+ fra som den hedder nu. Idet Prisen for begge ligger lige.. Var blot dette mener Euro 1 og 2 er med i DN.

Omdømme 7
Badge +7

Ja de kanaler er en del af Discovery+.

Besvar