Svar

Afspilning af TV3 Sport og TV3 Max samtidig

Hver weekend der er fodbold, så kan familien kun se en af TV3 programmerne af gangen. Det vil sige, at hvis en af os ser TV3 Sport, så kan vi andre ikke se nogen af de andre TV3 programmer. Jeg har læst, at man ikke kan se den samme TV3 sport kanal samtidig fra flere enheder, men har I oplevet, at jeres brug af en TV3-kanal udelukker brugen af andre TV3-kanaler? 

Det lyder absurd.

icon

Bedste svar af Kasper 3 October 2022, 13:48

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

For at kunne se på mere end en kanal samtidig, så skal den ene ses på TVet, ikke via App, Via Play har indført den begrænsning for at beskytte deres rettigheder på deres kanaler som sender sport.

Jo det er helt korrekt - og det er bare pisse irriterende…. Vi er også ramt, når 3 i familien vil se hver sin fodboldkamp eller lignende… https://www.recordere.dk/2022/05/yousee-forklarer-antal-streams-og-enheder-paa-web-tv/

Omdømme 7
Badge +10

Der er ikke noget at gøre ved det når der bruges Streaming, så brug TV, der er ikke begrænsning.

Omdømme 7
Badge +10

Hvis alle der vil se har hver deres adgang til ViaPlay Sport, kan det så ikke ses af alle. ?

Omdømme 7
Badge +10

Det kræver jo så i fald af at det kan gøres, at der haves et abonnement på V Play direkte, samt de ønskede Live kanaler.

Omdømme 7
Badge +10

Alt hvad der sendes på 3+, 3 Sport og Max vises på Viaplay med Sport, men behøver sådan set ikke have kanalerne...

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jesper Nielsen 

På de af kanalerne fra NENT, der viser sport, der er det kun 1 enhed ad gangen der kan streame. Så det er rigtigt som Radiomanden har været inde at svare. 

Vi har skrevet lidt om det på siden her

Hej @Jesper Nielsen 

På de af kanalerne fra NENT, der viser sport, der er det kun 1 enhed ad gangen der kan streame. Så det er rigtigt som Radiomanden har været inde at svare. 

Hej Kasper - Når jeg læser den artikel du linker til, så læser jeg det som at begrænsningen på 1 samtidig afspilning er er kanal - altså at man ikke kan vise samme kanal på 2 forskellige medier.

Det jeg oplever er, at begrænsningen ser ud til at gælde for kombinationen af NENT kanaler som sætter et maks på 1 afspilning, og at vi derfor ikke kan se f.eks. TV3Puls og TV3+ samtidig på hver sit TV. 

Omdømme 7
Badge +10

Det er helt korrekt, det kan man ikke, der er lukket for adgangsdeling for at beskytte rettigheder.

Det gælder udelukkende streaming, ikke når det ses på et TV.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jesper Nielsen 

Hej Kasper - Når jeg læser den artikel du linker til, så læser jeg det som at begrænsningen på 1 samtidig afspilning er er kanal - altså at man ikke kan vise samme kanal på 2 forskellige medier.

Det jeg oplever er, at begrænsningen ser ud til at gælde for kombinationen af NENT kanaler som sætter et maks på 1 afspilning, og at vi derfor ikke kan se f.eks. TV3Puls og TV3+ samtidig på hver sit TV. 

Det er helt korrekt, det kan man ikke, der er lukket for adgangsdeling for at beskytte rettigheder.

Det gælder udelukkende streaming, ikke når det ses på et TV.

Hej @Kim Mørup 

Det er helt korrekt, som Radiomanden er inde at skrive her - sig endelig til, hvis der fortsat er spørgsmål😊

God dag.