Spørgsmål

Afspilning af program fra Yousee app.


Hvorfor stopper et program, når man afspiller forfra, når selve udsendelsen er slut? Og så er det ikke muligt at fortsætte hvor man er kommet til. Det har jeg nu været ude flere gange. Og så er jeg nødt til at vente et stykke tid før der kan startes igen og nogle programmer kan man ikke spole i!

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Btw, Jeg testede det lige igen, men telefonen virker Yousee TV & Film appen stadig ikke med brug af Yousee Wifi, mere end i få minutter...
Omdømme 7
Badge +3
Men i øverste spørgsmål var ikke noget nævnt om Chromecast, men Yousee ved ikke hvornår det kommer til at virke, og iøvrigt et lidt mærkeligt svar fra Stefan, han burde vide at de på Facebook får 100 vis af spørgsmål om det samme og de ikke kender svaret... so far!
Omdømme 7
Badge +7
Der kan jo ikke bruges en Chromecast hvis telefonen er på Mobil Data, den skal som bekendt være på samme Wi-Fi som Chromecasten.
Omdømme 7
Badge +3
Det er nok det samme som er galt ved visse LIVE udsendelser, det stopper med at virke hvis man bruger Yousee's Wifi, men med en telefon prøv med 4G data forbindelse.
Omdømme 7
Badge +7
Er det en iOS enhed der bruges.?
Vi har ingen boks, vi afspiller fra Yousee appen via cromecast.
Omdømme 5
Badge +7
Hej IrmaD

Velkommen til YouSee Forum - du mangler et svar, så det laver vi lige om på.

Det bør umiddelbart heller ikke ske, men gør det, så prøv gerne med et genstart af boksen med knappen på bagsiden. Forhåbentligt hjælper det på det. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar