afbrudt tv signal igen igen

  • 13 august 2020
  • 1 kommentar
  • 347 visninger

Så skete det igen vores tv er nede, der er den sædvanlige tekst på skærmen, at tv forbindelsen er afbrudt, ja det kan vi jo se, ringer til Yousee og taler med en medarbejder som lirer den sædvanlige remse af, anlægget skal opdatere og genstarte, hmmm, den besked fik jeg også sidste gang jeg kontaktede Yousee, i år er det nok sket 5 til 6 gange at vores tv signal er afbrudt, det synes at være rimeligt meget og på mit spørgsmål om det ikke kan gøres noget så vi ikke oplever disse afbrydelser hele tiden, den rare medarbejder kommer med sin remse, hmm så er jeg jo ligevidt, jeg efterspørger et stabilt tv signal som man kan stole på. på spørgsmålet om ikke vores bokse er ved at være slidte, det får jeg ikke svar på. Kan man konstatere at Yousee leverer en dårlig service, ja det kan man, der er i hvert tilfælde ikke lyst til at løse problemet rent grundlæggende og dermed ser det ud til at vi må leve med problemerne eller skifte til anden udbyder.


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +5

Så skete det igen vores tv er nede, der er den sædvanlige tekst på skærmen, at tv forbindelsen er afbrudt, ja det kan vi jo se, ringer til Yousee og taler med en medarbejder som lirer den sædvanlige remse af, anlægget skal opdatere og genstarte, hmmm, den besked fik jeg også sidste gang jeg kontaktede Yousee, i år er det nok sket 5 til 6 gange at vores tv signal er afbrudt, det synes at være rimeligt meget og på mit spørgsmål om det ikke kan gøres noget så vi ikke oplever disse afbrydelser hele tiden, den rare medarbejder kommer med sin remse, hmm så er jeg jo ligevidt, jeg efterspørger et stabilt tv signal som man kan stole på. på spørgsmålet om ikke vores bokse er ved at være slidte, det får jeg ikke svar på. Kan man konstatere at Yousee leverer en dårlig service, ja det kan man, der er i hvert tilfælde ikke lyst til at løse problemet rent grundlæggende og dermed ser det ud til at vi må leve med problemerne eller skifte til anden udbyder.

:slight_smile:  Hej er nok ikke så meget Bruger forum, kan gøre. Er nok youSee kundeservice der kan hjælpe  ydereligere der. Synes prøve at tage fat. i dem igen. er bestemt en derinde hos youSee som vil hjælpe dig men at få styr på dit TV Signal og boksen osv .  

Besvar