Svar

ændret i min Bland Selv-pakke

Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 60 kommentarer

hej jeg har lige lavet en ændret i min Bland Selv-pakke jeg har valg tv2 spxrt  men kan ikke se den

jeg har prøve og genstart box men intet hjælpe og jeg skulle til og se la liga : (

hvad jeg kan jeg gøre

mv kim

icon

Bedste svar af blue 18 May 2021, 14:48

Se original

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det var faktisk det jeg skrev. De eneste der kan hjælpe dig med at få det på plads er jo You See.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg prøvede lige at skifte en kanal i Bland Selv, men det virker ikke på Boksen at se den endnu, skiftede den ved 2 tiden sidste nat, men jeg kan se den kanal ved brug af appen til TV’et, ved at vælge TV i menuen, men som Erik siger virker det måske efter et par dage…

Jeg har ikke slukket boksen men lavet en Genstart...uden det hjalp...

Omdømme 1
Badge

jeg har for den mail fra you see

Du har for nylig meldt en fejl til os. Det viser sig, at der er tale om en generel fejl i dit område. Så du ikke behøver at være hjemme, mens vi retter, hvad der skal rettes. Du får besked, så snart problemet er løst.

Venlig hilsen
YouSee

jeg kan nu se tv2 spxrt

Omdømme 1
Badge

andre som har dobblet lyd på tv2news det er begyndet i dag

Ja. Ifølge driftsinfo har tv 2s kanaler været afbrudt i nat, fordi de skulle skifte udstyr. Det er nok opstået der.

Omdømme 1
Badge

mange tak for info

Omdømme 7
Badge +3

Efter under 2 dage virkede den valgte kanal i Bland Selv ...

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Nogen der ved hvem der kan tilkøbe de 10 ekstra Bland Selv Points?

https://www.recordere.dk/2021/05/yousee-udvider-bland-selv-hos-antenneforeningerne/

Omdømme 7
Badge +7

Som det forstås, så bliver det hos alle antenneforeninger, de har jo ikke ellers haft den mulighed.

Omdømme 1
Badge

så kan man jo ikke rigtigt brug Bland Selv til meget hvis der skal går 2 dage før det virke når man lige som mig ville ser la liga

Omdømme 7
Badge +7

Når man bestiller bland selv, så vil der jo gå en tid inden det træder i kraft, det er ganske naturligt, har man bland selv, så kan der skiftes hurtigt mellem kanalerne, det vil ske inden for minutter. 

Besvar