Svar

ændret i min Bland Selv-pakke

Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 40 kommentarer

hej jeg har lige lavet en ændret i min Bland Selv-pakke jeg har valg tv2 spxrt  men kan ikke se den

jeg har prøve og genstart box men intet hjælpe og jeg skulle til og se la liga : (

hvad jeg kan jeg gøre

mv kim

icon

Bedste svar af blue 18 May 2021, 14:48

Se original

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

En genstart skulle ellers få det på plads, men hvis ikke, så er der ikke andet at gøre end at vente, ellers må der kontaktes You See i morgen.

Omdømme 7
Badge +7

Kan se at der er kontaktet You See på deres FB side, lige før der blev skrevet her på forummet.

Omdømme 1
Badge

ja ene kontak mig men så sker der ikke mere jeg har stadig sort skærm og intet signal så det fik jeg ikke meget ud af prøve og kontak yousee når de åben

Omdømme 7
Badge +7

Kan se på FB at der er kommet et svar til dig, håber det så er i orden.

Omdømme 7
Badge +3

Når man vælger en ny kanal, kan der gå fra 10 minutter op til 24 timer i sjældne tilfælde før man kan se kanalen…

Omdømme 7
Badge +7

Jeg hjalp mine forældre for nogle uger siden med at skifte, ventede 5 minutter, genstartede boksen så var de på, så det kan gå hurtigt.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har prøvet nogle gange at genstarte boksen ved ret lang vente tid, men virker først når Yousee har sendt en opdate, men for det meste virker det efter ret kort tid…

Omdømme 1
Badge

jeg har tale med support kl 8 som ikke kun løs problemt  og har stadig ikke nogel signal igennem her kl 1600 idag 

jeg skal vent på at bliv ring op i morgen  mellem kl 16 0g 20 der ville support ring mig op

Omdømme 7
Badge +7

Det lyder underligt, da du talte med Support, udsendte de en opdatering til boksen.? Har du kanalen på App og Web TV.? Se om kanalen ligger i bunden af kanallisten.

Omdømme 1
Badge

dame jeg snak med fra support tror jeg send  en opdatering til boksen kan kun tror på hvad de siger jeg har ikke mulighed for at chek på på  det

jeg har en yousee box uden harddisk

jeg har skifte netkabel fordi dame mener det kunne være fordi der ikke var forbindsel igennem

til internet men jeg kan jo godt se netflix på yousee boxen

Omdømme 1
Badge

jeg ved ikke hva det er for en slags support jeg har for fat i jeg har tale med 4 person nu

og ingen har kunne hjælpe med problem hvis det er så sværet og skifter en kanel

og ingen kan løs sådan problem så ved jeg ikke hvad

Omdømme 7
Badge +7

Det plejer slet ikke være så problematisk, hvad problemet er kan jeg ikke svare på, står kanalen som tilvalgt, og er den kanal der blev fravalgt fjernet, du kan se om alle points er tilvalgt, eller om der mangler nogen, nu ved jeg ikke hvilken bland selv der haves, men det er jo enten 10, 20 eller 36.

Du kan se på skiven hvor mange der er. 

Omdømme 1
Badge

bbc earth er væk og tv2 spxrt er på boxen men giver fejl block by  cas

den kanal som er tilvalgt  på boxen kan se men der er intet signal på kanel og vis en fejl som er

block by  cas

bbc earth   som er den fravalgt er fjernet og kan ikke se på boxen

jeg har 36 point og alle er brug

jeg har 36 points som alle er brugt

Omdømme 5
Badge +1

Har samme problem, så selvom diverse tilvalge kanaler ikke kan ses på YS-4000 boksen, så kan jeg se dem på appen. 

Omdømme 1
Badge

efter hvad jeg har for at vide er YS-4000 boksen  og yousee appen ikke det samme signal

jeg kan heller ikke ser tv2 spxrt på appen på min tablet

kanal er der men jeg for en indlæsning fejl af indholdet prøve igen fejl 1

Omdømme 5
Badge +1

Syntes også det er eller virker mystisk, at der stadig ikke er signal på diverse tilvalgte kanaler på boksen. Selvom, at jeg også tilvalgte kanaler igår.

Omdømme 7
Badge +7

Det tyder på at rettighederne ikke er kommet på plads siden kanalen heller ikke kan ses på App, og vel sagtens heller ikke på Web TV. Er der set efter om den er på der.? Det er den nok heller ikke.

TV boksen og App/Web TV er jo ikke samme signaltype, de de sidstnævnte er IP. lige som når der bruges Arkiv på boksen samt alt andet Streaming fra den.

I øvrigt når 4000 boksen bruges på Fiber og DSL, så får den kun et IP signal, hvor den på Coax både har DVB-C og IP.

Omdømme 5
Badge +1

Det tyder på at rettighederne ikke er kommet på plads siden kanalen heller ikke kan ses på App, og vel sagtens heller ikke på Web TV. Er der set efter om den er på der.? Det er den nok heller ikke.

TV boksen og App/Web TV er jo ikke samme signaltype, de de sidstnævnte er IP. lige som når der bruges Arkiv på boksen samt alt andet Streaming fra den.

I øvrigt når 4000 boksen bruges på Fiber og DSL, så får den kun et IP signal, hvor den på Coax både har DVB-C og IP.

Skal der så også forhandles om andre kanaler? Selvom, at der stadig ikke er signal og sort skærm. Hvis dette skulle være tilfældet, så får YouSee godt nok mere end travlt

Omdømme 7
Badge +7

Forhandle om hvad.? Hvad mener du, med det du skrev.?

Omdømme 5
Badge +1

Forhandle om hvad.? Hvad mener du, med det du skrev.?

Det jeg mente med det beskrevne er, at alle mine tilvalgte kanaler ikke virker på YS-4000 boksen. Kun på appen. Virker underligt at YouSee ikke melder fejl på denne konto. Selvom, at brugerne har været klar over fejlen, så melder YouSee ikke nogen information. Der er nærmest dyb tavshed.

Omdømme 7
Badge +7

Der må jo fejlmeldes så det kan komme på plads.

Omdømme 5
Badge +1

Der må jo fejlmeldes så det kan komme på plads.

Hvad skulle det hjælpe? Hvis det allerede er fejlmeldt. Selv indehaveren på sitet/indlæg har fejlmeldt. Alligevel, så føles der ingen hjælp på denne konto. Jeg har selv prøvet at trykke på knappen bagpå. Hvorefter, at fabriksgendanne boksen er afprøvet. Har dog stadig sort skærm.

Omdømme 7
Badge +7

De eneste der kan hjælpe dig med at få det på plads er jo You See.

Omdømme 5
Badge +1

De eneste der kan hjælpe dig med at få det på plads er jo You See.

Plads til hvad?

Omdømme 7
Badge +3

Det er erfaret at der næsten hveranden gang, der ændres i bland-selv, er der kludder, fejl og mangler efter ændringen, men fejlene plejer altid at gå væk af sig selv efter højst to dage. Sker det ikke, må der fejlmeldes til YouSee.

Besvar