Svar

Åbenbart problemer med at bestille på YouSees hjemmeside?

Omdømme 5
Badge +1

Andre, som også oplever der kommer en firkantet hvid lille firkant på skærmen. Uden, at komme videre i bestillings systemet? Hermed tænker jeg på Bland Selv.

icon

Bedste svar af Radiomanden 12 januar 2021, 16:24

Der er mange der ikke fatter at bland selv er fremtiden, de vil hellere have faste pakker og en masse kanaler der ikke bruges. Håber også på at Grundpakken snart afskaffes, for der er virkelig mange kanaler i den som ikke bruges.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej Phoenix

Det er ikke lige en problemstilling, som jeg er stødt på. Hvilken enhed oplever du det på? Jo mere du fortæller, jo større chance er der for, at der er en anden bruger, der har en god idé til en løsning. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Omdømme 5
Badge +1

Hej Phoenix

Det er ikke lige en problemstilling, som jeg er stødt på. Hvilken enhed oplever du det på? Jo mere du fortæller, jo større chance er der for, at der er en anden bruger, der har en god idé til en løsning. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan

Ser ud til at problemet er løst. Det eneste jeg fortryder er, at denne pakkeløsning som jeg har valgt er, at jeg ikke har gjort det for længst. Bortset fra det, så er jeg godt tilfreds med produktet :wink:

Omdømme 7
Badge +7

Der er mange der ikke fatter at bland selv er fremtiden, de vil hellere have faste pakker og en masse kanaler der ikke bruges. Håber også på at Grundpakken snart afskaffes, for der er virkelig mange kanaler i den som ikke bruges.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Radiomanden

Kunne ikke være mere enig i dette synspunkt. Det fortjener at blive belønnet med. Bedste svar og Like :relaxed:

Besvar