4K TV-Boks : Fejl og mangler

Omdømme 6
Badge +1
Her beskrives de fejl og mangler der er oplevet på den nye 4K TV-boks (YS-4000)

- Serie optagegelser optager stadig genudsendelser.

- Serie optagegelse - de røde prikker vises ikke altid i program oversigten, men er inde på udvidet info og den optager dog serien

- HDCP 2.2 ser ud til ikke at overholde specs, når man kobler boxen til en reciever/forstærker og derfra videre til tv, kommer der ikke billede med korrekt. Ser ud til at virke med direkte forbindelse til tv.

- Man kan først se hvornår en optagelse udløber EFTER at der er optaget noget - fik at vide at man ville få det oplyst når man planlægger optagelsen. Nogle kanaler er vist kortere end det år som er standard.

92 Kommentarer

Jep. det gør det.
Ok. Jeg fik den nye boks for 2 dage siden. Den kører fint via min gamle Onkyo 608 receiver og op til mit tv som er et ældre Sharp HD tv.
Men.....fik min nye Denon ARV-X3400H receiver idag, og nu fik jeg også problemet med sort skærm og kun lyd, og fejlbesked om mit tv ikke supporterer HDCP 2.2 ?
Tanken var jo at jeg snart vil skifte til nyt 4K tv.....men er nu i tvivl om skift til et nyt LG B7 vil virke eller man er begrænset af tv/receiver valg når man vil have 4K fra Yousee boks via HDMI til receiver???
Så fik jeg også skiftet til nyt LG 4k Tv, og nu virker