Svar

1 antennestik til tv og internet

er flyttet i en lejlighed med kun 1 antennestik. hvordan forbinder jeg både tv og internet via dette ene stik?

icon

Bedste svar af Forummanden 3 May 2022, 13:01

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der kun er et udtag på vægdåsen, så skal den udskiftes med en der har Data tilslutning.

https://www.av-cables.dk/lk-fuga-antenneudtag/triax-fuga-daase-td-241e-slutdaase-hvid.html?utm_source=google&utm_medium=organicshopping&utm_campaign=googleshoppingorganic&gclid=Cj0KCQjwpcOTBhCZARIsAEAYLuUq3jJ9-wEfdGIWxpdsiKXB3CtMrB6PnXlKwFwhDgB7N4XoG8w2iVAaAkgFEALw_wcB

Omdømme 7
Badge +3

Da jeg fik det ændret kom teknikeren fra Yousee og udskiftede det gratis...

Omdømme 7
Badge +7

Det blev også gjort her da jeg brugte Coax. Det er en teknikker der bør udskifte det.

Hvis du er koblet på et ikke-opgraderet anlæg, vil Yousee nok løse det ved at sende en lille boks til dig, som sættes på vægdåsen, med udtag til hhv. tv og modem.

Omdømme 7
Badge +7

Det vil nok ikke kunne bruges, da som det er forstået kun er et udtag på Vægdåsen til TV, "Rygsækken" kan ikke monteres på et sådan udtag, havde en sådan på vægdåsen, og havde problemer med  bredbånd, da teknikker kom for at se på det udskiftede han straks vægdåsen til en med Data, problemet forsvandt.

Din vægdåse var nok defekt. Rygsækken har været i brug i årevis af tusindvis af kunder uden problemer.

Omdømme 7
Badge +7

Havde et Netgear Modem, det kørte fint, men da der kom et 3890 på så var der problemer, med udfald, efter udskiftning af vægdåsen ophørte det.

er flyttet i en lejlighed med kun 1 antennestik. hvordan forbinder jeg både tv og internet via dette ene stik?

Har lige snakket med YS, de sender en “rygsæk”

Omdømme 2
Badge

Hvis du har et stik med KUN én tv udgang har du nok data adskilleren et sted i din bolig. Fx i teknik skab på loftet eller tilsvarende